eri eri
318
BLOG

Taka żona, to prawdziwy skarb...

eri eri Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Żona powinna dążyć do jak najbliższej, głębokiej, szczerej i trwałej relacji z mężem. Właściwa postawa w tym zakresie sprawia, że mąż odnajduje w żonie prawdziwego, najbliższego i oddanego przyjaciela, którego może obdarzyć pełnym zaufaniem. Kiedy żona trwa wiernie przy swoim mężu w jego sukcesach i porażkach, smuci się razem z nim i raduje, to daje mężowi poczucie, że nie jest sam. Żona powinna być po stronie męża, grać w jego drużynie i strzelać do tej samej bramki. Mądra kobieta umie wspierać i zachęcać męża przyczyniając się do jego sukcesów, rozwoju i wzrostu; „jej mąż będzie szanowany zasiadał w radzie miasta”, jak pisał Salomon.

A ja? No, cóż. Kiedy tak pomyślę o mojej żonie, to jednego jestem pewien. Gdybym wykręcił takie numery jak Piotr Kraśko, moja żona natychmiast wystąpiłaby o rozwód…


eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości