eri eri
937
BLOG

Wybory 15 października 2023. Wstydzę się…

eri eri Rozmaitości Obserwuj notkę 9


Przyznaję! Głosowałem na PiS. Ale przez ostatnie 19 dni myślałem, myślałem, aż zrozumiałem! Jak wielki błąd popełniłem!
Pragnę to naprawić! W starej skrzyni na strychu znalazłem pewien tekst, który niniejszym ofiaruję Platformie Obywatelskiej (co by nie mówić, ona rej wodzi). Czynię to z nieśmiałą nadzieją, że stanie się on hymnem naszej zwycięskiej koalicji rządzącej.

Oto rzeczony tekst:

„Stoim se tak stoim,
aż tu idzie chłopię.
My mu wkopiem!
Niech wie! Niech wszyscy wiedzą
za Bugiem, za Nysą,
że w całej Polsce tylko MY som!”

Hymn powinien być odśpiewywany. Muzykę do tekstu mógłby załatwić „Juras”. Ma przecież szerokie znajomości wśród całego kwiatu polskich kompozytorów.

eri
O mnie eri

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości