Autor
Autor
Eternity Eternity
150
BLOG

Paulo Sousa i myśl treningowa szkoły portugalskiej…

Eternity Eternity Sport Obserwuj notkę 5

Latem 2016 r. poproszono mnie z Ośrodka Portugalskiego o zrobienie reportażu po zdobyciu Mistrza Europy przez Portugalię.  

Chętnie podjąłem się tego zadania z kilku powodów. Sam interesuje się fotografia jeszcze z moich dawnych łódzkich czasów, uwielbiam football i mam kilku wspaniałych przyjaciół wśród tutejszych Portugalczyków. Wreszcie, sam zajmuje się Street Photography jako najbardziej kreatywną formą dramatu człowieka…Fotografia uliczna to niepozowana fotografia wykonywana w przestrzeni publicznej.

Zdjęcia wykonywałem na ulicy Commercial Dr. zwaną ‘small Italy’. Większość zdjęć przekazałem do Portuguese Club of Vancouver.

Kończąc, pozostawiam wybór Paulo Sousa do dyskusji wśród czytelników.


Zobacz galerię zdjęć:

Autor
Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor
Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport