https://ciekawostkihistoryczne.pl/2016/02/01/polacy-mordowali-nie-tylko-w-jedwabnem-trzy-pogromy-ktorych-powinnismy-sie-wstydzic/
https://ciekawostkihistoryczne.pl/2016/02/01/polacy-mordowali-nie-tylko-w-jedwabnem-trzy-pogromy-ktorych-powinnismy-sie-wstydzic/
Eternity Eternity
243
BLOG

Poszukuje bohaterów II WŚ

Eternity Eternity Społeczeństwo Obserwuj notkę 40

Niestety, dość często zdarza się w salonie, ze osoby bez najmniejszych dowodów prawdy, faktów oskarżają innych dotyczących polskiej historii nowożytnej. Stawiają zarzuty bez najmniejszego pokrycia byle tylko obrazić, upodlić swojego wroga politycznego. Część z nas znająca salon od dłuższego czasu pamięta te osoby, które bez jakichkolwiek konsekwencji w sposób prostacki, obelżywy obraza wybrane osoby. Kiedy osoba obrażana prosi o dowody, obrażając okazuje się zwykłym draniem i po prostu czmycha w pełni zadowolona, bo zadała ból innej osobie.

Przykładów takich są setki i nie ja jestem upoważniony do jakichkolwiek reakcji. Od tego jest administracja i reakcja blogerów.

Sąsiadka Matylda karygodne obmawianie rodzin obcych ludzi!!

Cyt:

Twoi przyjechali ze wschodu, nie przelali za Polskę ani kropli krwi, tylko przelewali krew polskich patriotów, ••Rozumiem, jak mi przykro. Jednocześnie o czymś zapomniałaś? Twoi z pewnością to bohaterowie II WS, Powstania Warszawskiego, Żołnierze Wykleci, etc.

Brawo, tylko skąd AK pisze o twojej rodzinie?

W imię najszczytniejszych haseł Boskich i ludzkich zaklinamy was rodacy, byście nie poniżali się do roli szakali - apelowała 18 września 1942 roku redakcja "Biuletynu Informacyjnego", czyli organu prasowego Armii Krajowej. Niewielu jej posłuchało. Mieszkańcy miast i wiosek w najlepsze korzystali z nadarzającej się okazji. Po trupach rabowali wszystko, co tylko zostało po wywiezionych z gett i wymordowanych Żydach.

https://ciekawostkihistoryczne.pl/2012/05/18/niemcy-mordowali-zydow-a-polacy-rabowali-wszystko-co-po-nich-zostalo/


Pokaz swoją, swoich bohaterskich rodziców. Nie wstyd się. Był Dzień Matki słowa nie napisałaś. My wiemy, dlaczego?

Dzień Matki, zawsze byłaś przy mnie, nawet, kiedy mnie nie było…

https://www.salon24.pl/u/eternity/1303931,dzien-matki-zawsze-bylas-przy-mnie-nawet-kiedy-mnie-nie-bylo


Dzień Matki, moja kochana /1919-2002/


https://www.salon24.pl/u/eternity/1229639,dzien-matki-moja-kochana-1919-2002


Od kilku miesięcy wielu komentatorów zwraca uwagę na gnidę No.1 w salonie, czyli Antylewak61


Tylko 1 ‘niewinny’ przykład:

Antylewak6131 maja 2023, 01:31

@Eternity

A taka gnida swoje.

]Że też taka załgana gnida żarła polski chleb i polskim powietrzem oddychała.

Ile twój ubek tatko Polaków posłał na śmierć???

W ich własnym kraju, prsybłędo!

Na rozkaz kacapów okupujących Polskę!

Was się powinno ściga ć do trzeciego pokolenia, bo widać że nawet po dwóch pokoleniach nic się w waszym genetycznym antypolonizmioe nie zmieniło.

Takich graboskich i innych engels kingów powinno się pozbawić polskiego obywatelstwa i wysłać czarterowym do Tel Avivu.

Niech stamtąd ujadaja na Polskę, jak reszta waszej podłej i niewdzięcznej nacji.

https://www.salon24.pl/newsroom/1304744,braun-zaklocil-wyklad-grabowskiego-doszlo-do-rekoczynow#comment-24431127


Jarosław Pluta3 stycznia 2023, 12:15

@Amstern Że Ciebie kur.. jeszcze tutaj tolerują samo to znaczy że Polacy się szmacą i wpuszczają tutaj takie jak kur..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.salon24.pl/newsroom/1274566,niemcy-odpowiedzieli-na-note-ws-reperacji-wojennych-mularczyk-lekcewaza-polske-i-polakow#comment-23737688

Wyraz na k był oryginalny, ze względu na filtr musiałem wykropkować.

Nie mogłem uciec, bo byłem dzieckiem. Tylko największy śmieć może pisać o naszych rodzicach nie mając o nich ‘zielonego’ pojęcia.

Cyt:

karol12325 stycznia 2022, 02:21

@mw0656 Eternity

Bo uciekl jak zydowskim komunistom podziekowano za wspolprace.

Uklony

https://www.salon24.pl/newsroom/1200154,od-lat-nie-bylo-tak-zle-antysemityzm-rosnie-w-sile-na-calym-swiecie#comment-22161309


Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo