Michał Sławski Michał Sławski
24
BLOG

Szogun

Michał Sławski Michał Sławski Kultura Obserwuj notkę 0

Piszę wiersze na kolanie rzeczywistość

która co i raz daje mi klapsy w dupę

Kara za niesubordynację i butę

za pychę i nieogarnianie całości

Rozpieszczam życie wersami

które razem z losem śmieje się do łez

nie wiem dokładnie czy do mnie czy ze mnie

moja przyszłość lustruje mnie co rano

Rozlicza słone oczy

przed lustrem rozbitych marzeń

I gdy tak leżę na gruzach rozsądku

przychodzi niepostrzeżenie On

On, co jeszcze we mnie wierzy

On, który bezgłośnie przytuli

On ,ten który rozumie

 mnie samego mi wybacza

Zawsze na niego czekam cierpliwie

gdy wraca z nocnych łowów

Przychodzi do mnie uśmiechnięty

pytając o sprawy od dawna niezałatwione

Prawimy sobie komplementy do rana

bym raźniej mógł biegać i skakać

Po samotnym mieszkaniu miłości

Mój internista i psychiatra

Kot Szogun


otwarty, sympatyczny przystojny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura