The Republic of Poets The Republic of Poets
58
BLOG

Ewa Filipczuk: 2 wiersze festiwalowe

The Republic of Poets The Republic of Poets Kultura Obserwuj notkę 0

 

Fragment autobiografii



byłam dziewczynką z okrutnymi oczami

kiedy zabiłam polną mysz a kamienie

uderzały o jej zmęczone ciało

jak nagła ulewa

 

dawne dziecko we mnie

wiedziało że kochać

to także znaczy

niszczyć



ja (w nawiasie)



jak mogłam tak dorosnąć

do pajęczyn i kurzu

 

umieszczona w nawiasie

nieswoja

pomiędzy słowami

z topniejącym opłatkiem

bez nadziei na lśnienie

odbijam się

od spojrzeń

znikam w brudnych szybach

 

jak mogłam tak się zmienić

- już nie safian nie mgiełka -

rozchodzę się

z sobą

                                 10.2014





                                                    
                                             Za zgodą Autorki.
                                             Kategoria Wiersze 

                                             III Festiwal *Th'Republic of Poets*

 
 

 

 
 
 
 

 

 
 

blog techniczny, komunikaty, informacja 2015, 2014, 2013 Festiwalu Poezji i Form Sieciujących *Th'Republic of Poets* Blogosfera Polska Polska Zona Językowa Polish Zone.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura