flyga flyga
473
BLOG

Smoleński KNOCKOUT

flyga flyga Polityka Obserwuj notkę 14

Ostanie doniesienia o wzroście temperatury w ostatnich sekundach lotu odsłaniają intencje i prawdziwość serwowanych teorii. 

Jeżeli zakładamy prawdziwość danych dotyczących SAT, musimy założyć prawdziwość wszystkich danych polskiego QAR, w tym wysokości lotu.

  • W tych ostatnich sekundach, gdy dochodzi do rzekomego wybuchu, samolot jest na około 18 m, w znacznym przechyleniu (ponad 60 stopni).
  • 18m to znacząco mniej niż minimalne wysokość zniżania (MDH) 100m.
  • Co robił samolot na wysokości 18m nad terenem?


Każdy szukający prawdy ruszył by w tył zapisu.

  • Okazuje się, że chwilę wcześniej, samolot był na nieco ponad 6m nad terenem, czyli jednak niżej niż brzoza !
  • Jeszcze wcześniej, samolot rozpoczął odejście z jeszcze mniejszej wysokości bezwzględnej i był całkowicie sprawny
  • Wcześniej, całkowicie sprawny zniżał się przez 100 RA
  • Jeszcze ponad 7s wcześniej, całkowicie sprawny zniżał się przez 100m wysokości barometrycznej.  
  • Jeszcze wcześnie,  całkowicie sprawny samolot zniża się tak, jak nakazuje mu pilot.  


Ponawiam pytanie: 

  • Co robił samolot na wysokości 18m nad terenem?

Prezydent nie mógł zginąć w jednej z najgłupszych i bezsensownych katastrof lotniczych. Zapach trotylu podniósł by rangę i uczynił z prezydenta męczennika.

A tu d..a. Wszystkie dane wskazują na mniej lub bardziej świadome przewalanie przez załogę minimalnej wysokości zniżania, łamiąc logikę i przepisy dotyczące minimalnych warunków  pogodowych. Botanika też nie była dłużna i zapisała w wycince trajektorię którą potwierdza QAR i FDR.

flyga
O mnie flyga

§ 19 art. 24.5 RL-2006: Ogólne zasady wykonywania lotów W czasie lotu na prostej do lądowania dowódca statku powietrznego obowiązany jest przerwać zniżanie: 5) gdy warunki lotu lub zjawiska pogody nie gwarantują bezpiecznego lądowania

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka