FranioMinor FranioMinor
319
BLOG

Stary Prokocim i wierzby: moje uzupełnienie.

FranioMinor FranioMinor Ekologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Jakiś czas temu wędrowałem sobie po polskiej ziemi i zrobiłem szereg zdjęć z wierzbami. Długo nosiłem się z zamiarem ich opublikowania, ale brak czasu (albo brak większego zdecydowania) sprawił, iż dzisiaj uprzedził mnie Stary Prokocim swoją urzekającą notką.

Nie będę więc nikogo przynudzał, tylko jako uzupełnienie opublikuję moje fotki z dedykacją dla Prokocima.

image

Wierzby w starym, dworskim parku.

image

I dzięcioł przy lunchu...

image

(podpis zbyteczny)

image

image

Najlepszy sposób na poszukiwanie ciekawych widoków.

image

Wierzba z bliska...

image

image

Wielokrotne obcinanie gałęzi na cele gospodarcze po wielu, wielu latach prowadzi do takiego typowego pokroju.

I tyle. To trzeba zobaczyć i poczuć zapach starego drzewa, pól, łąk, no i oczywiście the last but non least, kurz wiejskiej, polnej drogi latem. Niepowtarzalne i nie do opisania, nawet jeśli pot leje się po plecach.

FranioMinor
O mnie FranioMinor

Zdziwiony próbuję zrozumieć Świat z perspektywy kilku krajów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości