Forum Żydów Polskich Forum Żydów Polskich
1570
BLOG

Takie małe qui pro quo

Forum Żydów Polskich Forum Żydów Polskich Kultura Obserwuj notkę 59

Panie Lchlip,

 

Pan mnie spytał, to ja Panu odpowiem.

 


Przeczytałem notkę jaką Pan uważa za niegodną bana na salonie24 i uważam, że ta notka ta jest wyjątkowo antysemickim s....syństwem.  Czoła chylę przed Adminem salonu24, że podjąl decyzję o delikatnym ujęciu tej notki w krąg osób niewrażliwych. Podejmowanie decyzji jest warunkiem zachowania suwerenności. Nie jest sztuką zachować suwerennośc w sytuacji normalnej, ale niech ją Pan spróbuje zachować w sytuacji nadzwyczajnej. Życzę sukcesu!

Pan chciałby, abym ja był skazany na oglądnie "świńskich ryjów" na stole byłego posła Palikota. A ja nie chcę. Nie chcę także widzieć "nagich cipek" niedorosłych dziewcząt  i niech mi Pan tego spróbuje zabronić.

Rozprawić się z nią, z tą notką? Pan chyba zbyt wiele ode mnie oczekuje. Gdybym miał się rozprawiać z każdym idiotyzmem jaki pojawi się w necie na temat Żydów, to nie tylko zjadłbym swoje zęby, ale i czas. Niech Pan wybaczy, ale tym razem Pana uwielbienie dla wolności słowa pozostanie nie moim uwielbieniem, a spory kawał ćwoka piszącego teksty w stylu tego blogera odsyłam do psychiatryka. Po prostu.

cis

 

Wie Pan co? Wartością wolności słowa jest ... wie Pan co?... odpowiem Panu.. Jest tworzenie. Każdy, kto wolność słowa wykorzystuje dla  burzenia, nie rozumie/ nie nauczył się pojęcia "demokracja"'.

 

P.S. To jest moja autorska notka nie wyrażająca w żaden sposób stanowiska FŻP.

Nasz portal: https://forumzydowpolskichonline.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura