gallifrey gallifrey
388
BLOG

Morawiecki jednym zdaniem wytłumaczył katastrofę smoleńską.

gallifrey gallifrey PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

A przynajmniej bardzo uprawdopodobnił wersję o CFIT wywołaną naciskami na pilotów. W kontekście wyskoku w sprawie Turowa w poniedziałek naprawdę nietrudno uwierzyć, że po prostu PiS-owscy decydenci w osobie Kaczyńskich i Błasika po prostu postanowili jak Morawiecki zignorować rzeczywistość i wymusić na pogodzie istnienie warunków do lądowania, bo w końcu brat wielkiego przywódcy miał lądować.

„Panie generale nie siądziemy, ledwie co widać”

„A chcesz jeszcze latać? Prezydent na pokładzie! Widzisz tu jakąś mgłę?!”

„Tak jest panie generale – mgła się wyraźnie przerzedza i nie słyszę już jakiś komunikatów o braku warunków do lądowania. Koledzy mówią, że widać 200, mam upranienia na 1200 to prawie to samo.”

Oczywiście narracja o „Niespotykanej Zbrodni” była kompletną ściemą, u nas w PiS każdy od Kaczyńskiego i Macierewicza po nawet pionka Dudę wie, żeto nieprawda.

To jest ogląd sprawy wyborcy PiS w pigułce – tak samo Misiewicz był asem kontrwywiadu, Polska była w ruinie, Macierewicz co pół roku za miesiąc ma raport opublikować, Morawiecki podpalał milicyjne Nyski, a teraz wcale nie rozwali polskich przedsiębiorców nowym ładem – chociaż tutaj akurat jestem spokojny u nas w PiS nie ma na niego zgody więc nie przejdzie, te tabelki to tylko dla ciemnego luda Mateuszek przedstawiał:)

Pamiętam jak mój znajomy zaczadzony naszą propagandą znajomy zaprzeczał istnieniu budowanych statków kiedy w 2015 płynęliśmy wycieczkowcem wzdłuż nabrzeży Stoczni Remontowej w Gdańsku, mijając kilka budowanych promów i kontenerowców.

 Wtedy myślałem, że po prostu powtarza naszą propagandę, ale teraz zaczynam wierzyć, że on ich naprawdę nie widział.

Chyba nie zdołam odpokutować zbrodni, jaką popełniłem na Polsce uczestnicząc w tworzeniu tej machiny propagandowej. Te parę zarobionych baniek naprawdę nie było tego warte. Przestroga dla każdego, komu się wydaje, że można tylko trochę wejść w pakt ze złem. To jest spirala, z której trudno się wyrwać.

gallifrey
O mnie gallifrey

gallifrey

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka