Spotkanie, które miało być duchowym zgromadzeniem, stało się biznesowym planem. Czy wiara ma swoją cenę, a zbawienie jest na abonament? Prelegenci rzucają światło na paradoksy XXI wieku, gdzie religia wchodzi w cyfrową erę, a dusza rywalizuje o uwagę z algorytmami.
Pieniądz zmienia świat, ale zmienia też duszę — zwłaszcza, gdy łączy się z duchowością, obietnicą zbawienia i biznesowym zacięciem.
Tak mogłoby brzmieć motto spotkania, które odbyło się 21 sierpnia na kanale "Advent Media Connect". Wydarzenie, zatytułowane "The Spiritualism Deception: Strange Normal and The UpperRoom Speak Out.", zapowiadało duchową refleksję, ale zamiast tego odsłoniło obraz, w którym wiara jest towarem, a zbawienie wymaga opłaty.
Całość pełnej treści do przeczytania na blogu tutaj:
|
Dzisiejsze dylematy moralne i duchowe są bardziej złożone niż kiedykolwiek wcześniej. Jesteśmy świadkami zderzenia wiary i technologii, tradycji oraz komercji. To nie jest po prostu kwestia, czy technologia jest zła, ale jak ją wykorzystujemy. Czy wierzymy, że AI, algorytm czy konto na YouTube może zastąpić intymną relację z Bogiem, czy jedynie ją ułatwić? W świecie, w którym wszystko jest na sprzedaż, prawdziwą walutą staje się autentyczność. A ta, na szczęście, wciąż jest bezcenna.
| #religia | #technologia | #duchowość | #wiara |
Oprac. redaktor Gniadek
Fot. ilust. istockphoto.com - Ręka Człowieka Z Krzyżem Na Otwartej Biblii Koncepcja Nadziei Wiary ...
Łączę lokalne zakorzenienie w Górowie Iławeckim (pruskie pogranicze, 12 km na północ od Warmii) z uniwersalnym przesłaniem związanym z ikoniczną postacią Gandalfa, ma to podkreślać zarówno symboliczny jak etyczny charakter działalności. To forma budowania mojej tożsamości, która działa aktywnie na rzecz swojej małej ojczyzny, a jednocześnie aspiruję do roli moralnego świadka obserwowanej rzeczywistości...
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Technologie