GPS GPS
324
BLOG

Zachęta do głosowania na Dudę w drugiej turze

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 6

       Zwolennicy PiS-u to najgorsza swołocz, z jaką się spotykam w Sieci. Szczególnie przed wyborami się intensyfikują i rozpoczynają swój festiwal chamstwa, nienawiści i prymitywizmu. Nie usłyszałem od nich żadnego sensownego, merytorycznego argumentu - ich język to knajackie przysrywanki będące samoponiżaniem się. Szczególnie prymitywne, sztampowe, oparte na zasłyszanych sloganach czarnego PR-u, są ich ataki na Konfederację.

       Czy te chamskie ataki zwolenników PiS, to odmawianie mi patriotyzmu, to operowanie ruskimi onucami, to kłamliwe oskarżanie o sojusz z lewicą, ma mnie zachęcić do głosowania na Andrzeja Dudę w drugiej turze?

       Zwolennicy PO są mądrzejsi i grzeczniejsi. Wiem, że to nie jest obiektywny pogląd - opisuję tylko to, co jest dookoła mnie w Internecie. Gorsi są tylko zwolennicy LGBT, bo oni strzelają zza węgła - robią donos i masz bana.

       Więc zalecam czujność - gdy spotkacie PiS-owca lub LGBT-oluba, to uważajcie, bo z dużym prawdopodobieństwem popadniecie w jakieś kłopoty. Lepiej nie głosować na tych, którym sprzyjają.

Grzegorz GPS Świderski

 PS. Notki powiązane: 

LGBT to ideologia <- poprzednia notka 

następna notka -> Jestem człowiekiem, nie ideologią

Tagi: #gps65, #PiS, #PO

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka