greendel greendel
22
BLOG

popieram "schowaj babci dowód"

greendel greendel Polityka Obserwuj notkę 5
w odróżnieniu od towarzysza kaczyńskiego jestem w stanie dopuścić do siebie ironię i dowcip jakim posłużyli się anonimowi pomysłodawcy. No ale trzeba posiadać poczucie humoru a przecież zapisująć się do pis każdy ewentualny członek poddaje się obowiązkowej kastracji owegoż poczucia. "Schowaj babci dowód" to akcja TEORETYCZNA panie kaczyński dająca wyraz obawie że po raz kolejny o przyszłości narodu decydować będą osobnicy wymierający i łatwo podatni na jad toruńskiego kacyka. Karnie solo lub pod bacznym okiem okiem nietoperzy będą głosować tak jak radiomaryjny oligarcha wskaże. Nie jest to w interesie Polski na pewno... "Schowaj babci dowód" to sprzeciw przeciwko dwuletnim drwinom z narodu przyrządzonym przez antysemitę antypolaka i antyczłowieka - tłustego agresywnego toruńskiego Capo di Tutti Cappi a wykonanym przez wiernych ślużalczych bliźniaków. I fakt - nie jesteście z salonu panie kaczyński - słoma w butach to tylko jeden z symptomów... jesteście z zakrystii. A ja faktycznie jestem z salonu. "Salonu24". I nie zgadzam się na powtórkę z najbardziej skorumpowanego rządu w historii RP (bez znaczenia o którym numerze). A swoją babcię zaprowadzę osobiście. Wiem że wybierze mądrze. Wybierze przyszłość dla mojego pokolenia. Nie dla siebie.
greendel
O mnie greendel

"sekta LPR i jej wyznawcy są zagrożeniem dla normalnie funkcjonującego państwa" Autorytet, któremu wierzę...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka