Halo Halo
457
BLOG

Po dzisiejszej ‘Kaście’. Kiedy psychiatryk dla kastowych pupilków?

Halo Halo Sądownictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 39

Gotuje się we mnie jak co dzień. Czy po dzisiejszej ‘Kaście’ ktoś ma wątpliwości, że w strukturach III władzy siedzą ludzie chorzy psychicznie, którzy powinni być izolowani od społeczeństwa i intensywnie leczeni, a zamykają niewinnych w więzieniach, bo dano im władzę w imieniu naszego państwa? Ja jakoś nie mam.

Po doświadczeniach w moich sprawach, w których np. sędzia patrzy na przelew bankowy wykonany przez stronę, a w wyroku poświadcza, że wykonał go świadek i jak nakręcony obsmarowuje świadkowi opinię aż tchu brakuje (czytaj: popełnia przestępstwo pomówienia z art. 212 kk) – program ‘Kasta’ utwierdza mnie w przekonaniu. Myślałam, że tylko ja miałam pecha trafić fatalnym zbiegiem okoliczności na togistów wzbudzających mocne podejrzenia a nawet przekonanie co do choroby psychicznej i niepoczytalności. Okazuje się, że są rzesze takich nieszczęśników jak ja i moja rodzina. Wnioskuję to nie tylko po oglądaniu programu 'Kasta' ale również innych publicystycznych.



Dziś w ‘Kaście’ sprawa człowieka, którego rodzinka konkubentki postanowiła pozbyć się z życia swojej członkini.

Niedoszła teściowa, ojciec dziecka i brat (nie zapamiętałam, czy ojca dziecka, czy tej kobity), oskarżyli konkubenta owej kobiety o molestowanie jej dziecka.

Biegli wydali opinię, że zeznania ‘świadków’ niewiarygodne, wzajemnie sprzeczne. Co do dziecka – że nie miało symptomów molestowania. Teściowa 3 razy wycofywała zeznania przyznając, że była nakłaniana przez tych dwóch mężczyzn. Oskarżonego człowieka 2 razy uniewinniono.

I trafił się w końcu togista, który wsadził człowieka do więzienia. Pomimo braku nowych dowodów, na podstawie starych, ocenionych przez poprzednie sądy. Se ocenił odmiennie. Nie wątpię, że cierpiąc na upośledzony kontakt z rzeczywistością odleciał z chorą wyobraźnią i paralogią myślenia dalej niż granice Kosmosu.


Co zrobić togiście, który zabrnie w urojony świat, błąka się po nim i wyrokuje?

Dlaczego ustawodawca nie ustanowił jeszcze przepisów o obowiązkowych, corocznych badaniach psychiatrycznych dla funkcjonariuszy publicznych w togach?

Oni mają moc pozbawiania nas wolności, dorobku całego życia, a nawet dzieci!

Nikt nie przejmuje się tym, że mogą to robić chorzy psychicznie?

Choroba psychiczna może ujawnić się w KAŻDYM WIEKU !!!

I nie trzeba słyszeć głosów albo widzieć postaci, których nie ma. Wystarczy, że do mózgu przestaną docierać racjonalne argumenty i robi się z rozumowania beton. Nabierze ‘świętego przekonania’ i choćbyś przyniósł zaświadczenie od samego Pana Boga, że jest tak, to psychiczny będzie wiedział swoje, że jest śmak. I zrobi na przekór, wbrew, bo negacja to jeden z przodujących objawów.


Ludzkość miała już w XX wieku taką nauczkę do czego mogą doprowadzić ludzie u władzy zaburzeni psychicznie - nazizm, stalinizm...!

Mimo tego nic nie robi, by zabezpieczyć się przed powtórką z rozrywki albo odsłoną w nowym wydaniu.


COROCZNE, OBOWIĄZKOWE BADANIA PSYCHIATRYCZNE DLA WSZYSTKICH FUNKCJONARIUSZY PUBLICZNYCH KAŻDEGO ODŁAMU WŁADZY !!!  JAWNE  !!!

Bo nawet jeśli nie chory, to wystarczy, że z zaburzeniami osobowości i piekło na ziemi dla ludzi, których wkręci w tryby swoich zaburzeń.


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo