Halo Halo
355
BLOG

Stało się. PiSó-wa Czerwińska wyciągnęła mnie na protesty !!!

Halo Halo Polityka Obserwuj notkę 40

Polaku, czy już zbankrutowałeś z powodu paralogicznej, restrykcyjnej, propandemicznej polityki PiSiorów, czy ogłosisz bankructwo za tydzień? 

Tak, propandemicznej! Ten rząd napędza pandemię i śmiertelność wśród Polaków i zwala winę na przeciwników politycznych. Przykład: otwieranie szkół w czasie szalejących w Europie nowych, bardziej groźnych odmian koronawirusa. Już po tygodniu zaczynają chorować nauczyciele, już dzieci na kwarantannie roznoszą po rodzinach.


Bankrucie, za 4 000 zł pieluchowego dla narodzonej kaleki od rządzących dobrodziei, wychowasz ją pod mostem.


Chryste Panie! Moim zdaniem, w tak perfidnym, wyuzdanym znęcaniu się nad narodem to nawet chore komuchy nie były obeznane. Komuchy dawały w czapę. A za rządów PiSiorów Polacy sami sobie będą dawali w czapę.


PiS to nie ludzie! PiS to ideologia! Białorękawiczkowo-zbrodnicza ideologia!

Chora, narcystyczna ideologia, która robi Polakom piekło z życia i oczekuje uwielbienia za skrawki z pańskiego stołu.

Moje piekło to od 3 lat walka kaleki z czterokończynowym niedowładem wiotkim o przywrócenie prawa do najniższego świadczenia rentowego na jedzenie, które zostało mi odebrane z rażącym naruszeniem prawa – art. 114 ust. 1e ustawy emerytalnej, z inicjatywy PiSiej nominatki, prezeski ZUS Gertrudy Uścińskiej. Tak, chcą mnie zagłodzić. Nie jestem w stanie wegetatywnym jak Polak w Plymouth. A chcą mnie zagłodzić!


Lempart nie była wstanie wyciągnąć mnie z chałupy na protesty.

Dziś wyciągnęła mnie Czerwińska. Tłusta, bezczelna i ograniczona rzeczniczka partyjna PiSiorów – Anita Czerwińska. Dla niej protesty przeciwko wypocinom Trybunału pod wodzirejstwem odkrycia towarzyskiego wodza – tj. Przyłębskiej, ws zaostrzenia prawa aborcyjnego, to cyniczna gra opozycji, która nie ma pomysłu na Polskę.

No dobra. Miesiącami nie miałam siły ruszyć czterech, niedowładnych z powodu choroby mięśni liter i ruszyć w tłumy.

Czerwińska dołożyła mi woltów. Zaiskrzyło we mnie. Dopełznę drzeć mordę i robić PiSiorom piekło. A niech mi tylko jakiś mundurowy spróbuje złamać rękę! ZAGRYZĘ !!! Ostatnim zębem zagryzę!


Wszyscy zdrowi na umyśle pamiętajmy i nie dajmy zrobić sobie wody z mózgu:


Dziecko to człowiek urodzony – wg definicji słownika jęz. polskiego.

Człowiek nienarodzony to nie dziecko. To płód!

Nie istnieją dzieci nienarodzone, ani dzieci niezapłodnione.


Żadnemu człowiekowi, w jakimkolwiek stadium rozwoju, pod żadnym warunkiem nie wolno formować się i żyć kosztem narządów, tkanek i płynów ustrojowych innego człowieka bez jego zgody!


Przepisy Konstytucji nie dają żadnemu człowiekowi prawa do narodzin, powtarzam: narodzin!


Wyrok zgrupowania w dziwacznych czepcach, z odkryciem towarzyskim wodza na czele, jak i dotychczasowa ustawa o kompromisie aborcyjnym, są niezgodne z Konstytucją. Różnicują wartość ludzkiego życia w zależności od stadium rozwoju. Człowiek w niższym stadium rozwoju ma większe prawa niż człowiek w wyższym stadium rozwoju – wolno mu korzystać z narządów, tkanek i płynów ustrojowych innego człowieka bez jego zgody, a człowiek w wyższym stadium rozwoju nie ma prawa korzystać z narządów, tkanek i płynów ustrojowych innego człowieka bez jego zgody. Nawet w relacji rodzic - dziecko!

De facto: kobieta z człowiekiem w łonie musi użyczyć np. swojej krwi temu człowiekowi, a ta sama kobieta w godzinę po wydaleniu z łona człowieka już nie musi oddać temu człowiekowi krwi w razie potrzeby.


Konstytucja:

Art. 32. 1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.

Ten artykuł został naruszony !



WON bezmyślne istoty ideologiczne z życia publicznego!


WOOOOOONNNNNN !!!


WOLNOŚĆ ! WOLNOŚĆ ! WOLNOŚĆ !


WOLNOŚĆ dla Polaków od wszelkich reżimów ideologicznych !!!


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka