Artur Kozieł - własne zdjęcia
Artur Kozieł - własne zdjęcia
HenrykKwinto90 HenrykKwinto90
30
BLOG

Jak lepiej poznać Pana Boga?

HenrykKwinto90 HenrykKwinto90 Kultura Obserwuj notkę 2
Zapowiedź\recenzja Pisma Świętego\Biblii w przekł. Tysiąclecia, wyd. V. Praca zbiorowa Benedyktynów Tynieckich, wyd. Pallotinum.

Drodzy Przyjaciele.

Wstęp.

Czy można zrecenzować najstarszy bestseller na świecie?

Moim zdaniem nie i dziś się tego nie podejmę. Prezentuję wam dziś dzieło, które czytam od 18 lat. Pismo Święte\Biblia w przekładzie "Tysiąclecia", które przełożył zespół Benedyktynów Tynieckich, a wydało wyd. Pallotinum to najlepszy przekład Biblii w Polsce (przynajmniej dla mnie).

O książce.

Czy trzeba, coś o Piśmie Świętym pisać? Istny fenomen, najlepszy bestseller na świecie, z uniwersalnymi, nieprzemijalnymi zasadami, które każdy z nas powinien przestrzegać. Mamy tutaj do czynienia z V wydaniem prezentowanego przekładu.

O Autorach.

O Panu Bogu i jego słowie można by pisać i intepretować słowa zawarte w Biblii godzinami. Prezentowany przekład z języków oryginalnych jest utworzony przez Benedyktynów Tynieckich, ale wybaczcie mi, że ich nie wymienię w poście, gdyż musiałoby ich kilka powstać.

Podsumowanie.

Dlaczego wybrałem przekład katolicki? Jestem Katolikiem - po pierwsze. Po drugie - uważam, że obraz Kościoła Katolickiego jest w Polsce wykrzywiony. Po trzecie - Moi Drodzy. Byłem przez rok u ŚJ, we wspólnotach ewangelicznych i po doświadczeniach stwierdzam, że oceniając jak katolicy działają ws. Aborcji czy właśnie w obronie Pisma Świętego to uważam, że Kościół Katolicki za najlepszy dla mnie Kościół i tą drogą chcę pójść. Natomiast Biblię polecam każdemu, kto szuka w życiu uniwersalnych, nieprzemijalnych wartości. Czytam Biblię od 15 - 18 lat i zawsze odkrywam w niej coś nowego. Nic nie zastąpi mi osobistej rozmowy z Panem Bogiem oraz chwili uspokojenia, przemyślenia oraz refleksji nad własnym życiem.

Kochani. Życzę wam miłego wieczoru oraz pozdrawiam was ciepło i serdecznie.

#bookstagram #bookstagrampl #książka #książki #book #books #booklover #bookstagrammer #bookphotography #polishboy #polish #mylife #polska #bookaholic #bookstagrampolska #bookworm #bookpolish #polscypisarze #polskaksiążka #historia #history #domowabiblioteczka #przezjednoem #polskibookstagram #patriotyzm #polskość #historiapolski #prawicowyinstagram #naszebookstagramy #bóg

Moje społecznościówki:

https://www.instagram.com/artur90268/

https://linktr.ee/artkoz

Artur Kozieł. Niepełnosprawny, amatorski publicysta politycznie niepoprawny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura