Artur Kozieł - Bookstagram.
Artur Kozieł - Bookstagram.
HenrykKwinto90 HenrykKwinto90
12
BLOG

Mały sukces.

HenrykKwinto90 HenrykKwinto90 Technologie Obserwuj notkę 1
Ponad 1500 obserwujących na moim Bookstagaramie.

Drodzy Przyjaciele.

Wstęp.

Moi Drodzy. Dziś dobiłem\przebiłem kolejny próg obserwujących. Mamy ich ponad 1500. Jest to wasz\nasz mały sukces - bardzo wam za to dziękuję!

Co dalej?

Nie ukrywam, że zależy mi na rozwoju kontentu oraz nowych współpracach. Dziękuję moim współpracownikom:

@lilagness @hussaryan_com @magna.polonia @3dompro @inny_jakub @interistak za okazane wsparcie, cierpliwość, dobre słowo. Nie będę ukrywał, że mimo wypełniania specyficznej niszy, czego nie robi prawie nikt na Instagramie, to chciałbym zyskać płatne współprace oraz to, żeby byłoby ich troszkę więcej, co pozwoliłoby na szybszy rozwój tworzonego przez nas kontentu.

CD. 2.

Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu będzie odpowiadać pogląd oraz tytuły jakie tutaj przez 3, 5 roku działania prezentowałem, ale mój pomysł na kontent nie ma być kolejnym instagramowym tyłkiem, którym się zachwycisz masturbując się przy okazji. Tworzony przeze mnie oraz moich obserwujących kontent ma cię zmusić do zapoznania się z innym punktem widzenia na pewne sprawy oraz samodzielnego myślenia. Nie dajcie sobie też dawać, wciskać kitu, że "praca influencera", nawet dużego jest ciężka - guzik prawda. Oczywiście przy tworzonym kontencie muszę się bardziej natrudzić niż inni, ale nie nazwę tego pracą, a raczej realizowaniem swoich pasji.

Podsumowanie.

Ponownie wszystkim bardzo dziękuję. W tym miejscu, choć mnie nie obserwują muszę podziękować @pati_adamczyk_ oraz @samuelatorkowska , które zawsze wspierały mnie dobrą radą, dobrym słowem. Dziękuję także wszystkim, których oznaczyłem w tym poście. Żywię nadzieję, iż wokół tego kontentu uda się nam zbudować fajną, merytorycznie rozmawiającą na trudne tematy społeczność. Tego bym chciał.

#bookstagram #bookstagrampl #książka #książki #book #books #booklover #bookstagrammer #bookphotography #polishboy #polish #mylife #polska #bookaholic #bookstagrampolska #bookworm #bookpolish #polscypisarze #polskaksiążka #historia #history #domowabiblioteczka #przezjednoem #polskibookstagram #patriotyzm #polskość #historiapolski #prawicowyinstagram #1500followers

Moje społecznościówki:

https://www.instagram.com/artur90268/

https://linktr.ee/artkoz

Artur Kozieł. Niepełnosprawny, amatorski publicysta politycznie niepoprawny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie