HenrykKwinto90 HenrykKwinto90
855
BLOG

O Polfejs.com i Polakach czyli dlaczego w Polsce jest tak jak jest?

HenrykKwinto90 HenrykKwinto90 Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Witam 

    Dziś na przykładzie portalu społecznościowego jaki współtworzę czyli Polfejs.com i nie tylko odpowiem na być może kontrowersyjne postawione pytanie ale po ostatnich atakach na mnie i Polfejs.com zadaje sobie pytanie:Czy my Polacy jesteśmy jeszcze narodem?.Czy potrafimy się zjednoczyć nie tylko na chwile?

    Moim zdaniem nie!!!Dlaczego podam to na przykładzie ostatnich ataków na Polfejs.com.Otóż ostatnio nasz portal stał się celem ataków ze strony osób na twitterze na mnie na Polfejs.com.O co chodzi już tłumaczę.Otóż kiedy portal powstawał obecny właściciel zlecił jednemu z użytkowników imieniem Andrzej opracowanie regulaminu portalu.Niestety ów użytkownik zamiast opracować dla nas regulamin czy wziąć jakiś regulamin jako wzór i opracować na jego podstawie nowy regulamin to ów osoba go po prostu zerżnęła z serwisu slovianie.com!!!!Oczywiście sprawa natychmiast wyszła poruszyły tę sprawę dwa środowiska mianowicie portal spider's web i nasza ukochana przez patriotów Gazeta Wyborcza (ironia).Oczywiście użytkownik ów,który spieprzył sprawę został ukarany.Reperkusje nas nie ominęły następnego dnia.Tym razem ja nawaliłem,dałem totalnie dupy w sytuacji w jakiej się znalazłem jak rasowa panienka w agencji towarzyskiej.Co takiego zrobiłem?Ano niepotrzebnie wdałem się w pyskówkę z Panem Krzysztofem Zmarzłym przedstawicielem czy też szefem fundacji.Słowianie.2.0.Moja głupota,mój błąd do tego od samego początku się przyznawałem i przyznaję choć nie odczuwam z tego powodu do dumy.Nie jest to sytuacja,którą można by się szczycić.

    Swoją kupę jaką wytworzyłem sprzątnąłem wziąłem od początku odpowiedzialność za to co zrobiłem itd....Niestety niektórzy co się mają za patriotów ciągle mi przypominają to co spieprzyłem,a i od tego czasu o naszym portalu pojawiły się różne,dziwne opinie wyssane z palca jakie?A to że za Polfejs.com stoi ANTIFA,że jesteśmy ruską agenturą oraz że finansuje nas Pan Soros itd...Opinie nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.Gdyby tak rzeczywiście było jak ci co te bzdury wygadują to wiecie jakbym wiele miał kasy?!W międzyczasie trwania tej aferki załatwiłem dla Polfesa nowy regulamin by portal działał.

    Niestety wiele środowisk patriotycznych wciąż powiela te kłamliwe informacje co uniemożliwia prawidłowy rozwój projektu.Zamiast tego ludzie ludzie zaczynają uważać jako alternatywę dla facebooka hakerski amerykańsko-zydowski MINDS.Dziś się dowiedziałem że cały ONR tam właśnie przechodzi Dobrze radzę tym którzy przewodzą ONR-owi by sprawdzili dokładnie kim jest właściciel MINDS zanim się tam przeniesiecie.

    Wracając do ataków na nas o których wspomniałem na początku tym razem wykonały go osoby,które tak na prawdę bardziej mącą niż coś budują a mianowicie Pan (o ile się nie mylę co do imienia) Marek Warmiński i użytkownik Tomasz Banita na twitterze zaczęli na Polfejs.com tak "jechać"jednocześnie zachwalając MINDS.

    Niestety wiele środowisk patriotycznych daje się na to łapać.Nie weryfikując co od czasu tej aferki z regulaminem się na Polfejs.com zmieniło odrzucając Polfejs.com jako realną istniejącą alternatywę.Powielając przy tym bzdurne informacje na jego temat.

    Jasne ja ideałem nie jestem i do tego co zrąbałem się przyznaję.Choć jest mi wstyd za to co się stało,ale po prostu czasu już nie cofnę,choć gdybym mógł to zachowałbym bym się inaczej.Po prostu.

    To tylko jeden przykład niestety w naszym narodzie jest tak że albo czekamy na gotowe,aż ktoś coś zrobi za nas,przy okazji mu dowalając i wiercąc dziurę w brzuchu,bo ktoś ma jakiś pomysł i ideę i nie daj Boże zapał do pracy by swe zamierzenia zrealizować.To my zamiast sobie pomóc jeden drugiemu dowala i tak jest ze wszystkim kochani.

    Przykład?Proszę bardzo.Akt 447 (JUST).Czy wy myślicie że gdyby był sprzeciw powiedzmy 5-10 mln Polaków wobec tego aktu i gdyby naród już poza biernością obecnego rządu jakoś się w tej sprawie zorganizował i porozumiał się z Polonią USA to by Donald Trump to podpisał?Nie!!!a wiecie dlaczego?Ponieważ byśmy stanowili siłę.Po prostu siłę,której nikt by nie mógł zlekceważyć.Tak samo w każdej innej kluczowej dla Polski sprawie.To samo tyczy się Polfejs.com.

    Myślicie że ws.Portalu nie pisałem do środowisk anty-systemowych i patriotycznych,które są w Polsce?Pisałem do wRealu24.pl,Magna Polonia,Rafała Ziemkiewicza,Stanisława Michalkiewicza,Ruchu Narodowego i innych i jak myślicie był jakiś odzew?Bardzo niewielki praktycznie żaden!!!Absolutnie żaden!!!Wszyscy chyba czekają aż to będzie gotowe,a wtedy wszyscy będą się interesować tym projektem i tak kochani jest ze wszystkim co się dzieje w Polsce.

   Wiecie co mnie najbardziej boli w Polsce?Nie obecne rządy,które moim zdaniem są złodziejskie.Nie to że Żydzi w ramach przemysłu holokaustu opluwają nas zewsząd wykorzystując swoje wpływy dla swoich celów.Boli mnie to że zamiast my Polacy zorganizować się w sensowny sposób zaufać sobie na wzajem wiecie co robimy?Kłócimy się między sobą podczas gdy nasi wrogowie nas rozgrywają i rozwalają nasz dom a my stopimy jak pie*******ci i się patrzymy biernie na to co się dzieje.Jak tak dalej będziemy postępować za niedługo już możemy być pod kolejną okupacją!!!Dlaczego bo nie potrafimy sami siebie szanować,odnosimy się do siebie wrogo nie potrafimy sobie zaufać,ale za to w narzekaniu jesteśmy prawdziwymi mistrzami świata!!!Drodzy Patrioci.Czy po tym wszystkim co tu napisałem może być w Polsce dobrze skoro nie jesteśmy zorganizowani?Nigdy nie będzie dobrze w tym kraju jeśli nie będziemy się wzajemnie wspierać,szanować i sobie pomagać!!!Jeśli to się nie zmieni w najbliższym czasie to Polska będzie przedmiotem polityki światowej zamiast być jej podmiotem i ważnym graczem na arenie międzynarodowej.

    Na koniec proszę o ponowne wsparcie projektu polskiego portalu społecznościowego Polfejs.com.Polacy pokażmy że mamy siłę i potrafimy razem działać w wspólnej sprawie.Niech na Polfejs.com będzie nas jak najwięcej.

Pozdrawiam Was Serdecznie 

Artur Kozieł 

P.S.Jeśli Moi Drodzy wyrazicie projektem zainteresowanie to zapraszam na nasz portal.W razie wątpliwości,pytań odnośnie portalu właściciel i ja udzielimy odpowiedzi.Na koniec serdeczne podziękowania dla Andrzeja Przybylskiego i Wandy Warskiej za okazaną pomoc i wsparcie dla projektu.

Kontakt do właściciela Polfejs.com

https://web.facebook.com/polfejs.pl.94

administrator@polfejs.pl

Kontakt do mnie:

https://web.facebook.com/artur.koziel2

19artur90@gmail.com

Wywiad z Billem Ottmanem współzałożycielem Minds.Drodzy Patrioci sprawdźcie kim jest ten człowiek zanim tam wejdziecie.

https://www.youtube.com/watch?v=w0eYzyHFCSw


https://www.youtube.com/watch?v=C5E_GUSgqqo

https://przeciwkocenzurze.pl/lists/czas-rozliczeń-43

https://www.spidersweb.pl/20…/…/polfejs-regulamin-prawo.html 

https://www.spidersweb.pl/…/polfejs-pl-nie-dziala-dlaczego.…

http://wyborcza.pl/7,156282,22443577,3-dni-i-juz-pierwsza-wpadka-polfejs-portal-dla-narodowcow.html

https://twitter.com/banita_tomasz/status/995011373263355904

https://twitter.com/Nie_dla_UE/status/997417988025397248

Zobacz galerię zdjęć:

Artur Kozieł. Niepełnosprawny, amatorski publicysta politycznie niepoprawny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie