hephalump hephalump
886
BLOG

Zagłosuję na politykę prorodzinną

hephalump hephalump Rodzina Obserwuj temat Obserwuj notkę 119

Do wyborów nie zostało już wiele czasu więc nie będę się tu wzorem części blogerów rozwodził nad tym na kogo i dlaczego nie zagłosuję. Takie rozważania zostawię tym, którzy w wyborach kierują się kryterium negatywnym.

U mnie (przynajmniej teoretycznie) każdy kandydat miałby szansę... Miałby szansę gdyby potrafił zaprezentować realny plan polityki prorodzinnej, a formacja która za nim stoi dawała gwarancję realizacji takiej polityki.

I pewnie znając moją dotychczasową twórczość salonową szybko się domyślicie, na którego z kandydatów oddam głos 28 czerwca w wyborach prezydenckich.

Tak... Zagłosuję na politykę prorodzinną i Andrzeja Dudę jako gwaranta realizacji takiej polityki przez polski rząd.

Cóż... Różne formacje miały wcześniej szansę wykazać się w tej dziedzinie.

Miała szanse lewica przez lata rządów SLD... Mieli szanse "liberałowie" pod rządami Donalda Tuska. Ale w mojej opinii to rząd Prawa i Sprawiedliwości jako pierwszy podjął próbę zainicjowania prawdziwej polityki prorodzinnej w naszym kraju, a program Rodzina 500 Plus jest jego symbolem. Symbolem, którzy niestety imo pozostawia pewien niedosyt...

Tak oczekiwałem od polskiego rządu dalszych kroków. Liczyłem, że program Rodzina 500 Plus to początek i za nim pójdą inne projekty budujące pozytywny obraz rodziny i Polski w oczach Polaków.

I ten niedosyt w polityce prorodzinnej otwierał imo pewne szanse na ciekawa kampanię wyborczą. No bo przecież kandydaci "opozycyjni" mogli przynajmniej próbować przebić ofertę formacji, którą reprezentuje Andrzej Duda.

Niestety... W mojej ocenie ci "opozycyjni" pretendenci do przejęcia władzy w Polsce w ogóle nie są zainteresowani prowadzeniem takiej polityki.

A jeśli się mylę to możecie próbować przekonać mnie w komentarzach.

Powodzenia


hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo