hephalump hephalump
722
BLOG

Czy wystarczy być anty?

hephalump hephalump Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Rafał Trzaskowski zdobył aż 30% poparcia mimo, że:

- był kandydatem rezerwowym

- startował właściwie bez programu wyborczego

- kandydatka, która zastąpił miała poparcie na poziomie Kosiniaka-Kamysza.

Cóż... Niestety będziemy mieli drugą turę wyborów. A przyznam szczerze, że po cichu liczyłem na to, że może uda rozstrzygnąć się o wyniku wyborów już dziś.

Ale wyborcy zdecydowali inaczej i nie ma co nad tym płakać tylko zrobić swoje w drugiej turze wyborów prezydenckich.

Niestety w moim przekonaniu o wyniku drugiej tury zdecyduje "antyelektorat".  Że będzie to sprawdzian jak mocny jest tzw antypis lub jak silna jest niechęć do Platformy stojącej za Rafałem Trzaskowskim.


Ja niezmiennie zagłosuję za Polską prorodzinną, Polską nowoczesną ale szanująca swoje tradycje.

Dlatego nie chciałbym aby mój głos oddany na Andrzeja Dudę był odbierany jako głos przeciw Rafałowi Trzaskowskiemu.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka