hephalump hephalump
1758
BLOG

Muzyka w mediach tradycyjnych. Tego nie da się słuchać

hephalump hephalump Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 139

Miałem i nadal mam pretensje do prezesa Kurskiego o to, że w TVP promuje się słabą muzykę niskich lotów. Że z disco polo zrobiono w TVP wręcz coś rodzaju neofolkloru i nadano mu charter "narodowy". 

Czasem jestem przerażony gdy słyszę to czego słuchają moje dzieci. Dramat... Ale one też nie trawią tego co oferuje TVP... Wolą tę papkę z internetu (youtube i spotyfy). Teraz już wiem skąd ta podatność u młodych na treści z netu... To jest ich alternatywny świat, który chłoną bezkrytycznie.

Ale gdzie mają szukać czegoś lepszego? 

W TVP, TVN, Polsacie?... A może w archaicznych stacjach radiowych?

Niestety ale muszę przyznać, że sam nie wiem gdzie szukać muzyki i treści , które nie niszczą systemu połączeń nerwowych.

Bo przy kolejnej mutacji Sanah dostaję przytępienia, a przy duecie Karaś/Rogucki oczy wyłażą mi z orbit gdy słyszę, że z losowo dobieranych słów można stworzyć tekst do piosenki. 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura