hephalump hephalump
133
BLOG

Ile we mnie z Konstancji?

hephalump hephalump Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Proszę się nie obawiać.

Nie uległem modzie na niebinarność. Nadal czuję się mężczyzną. Tak w sferze cielesnej jak i duchowej.

To zupełnie inna sprawa.

Otóż 207 lat temu urodził się mój pra_pra_pra_dziadek, któremu na Chrzcie Świętym nadano imię Mikołaj.

Dziadkiem Mikołaja po linii męskiej był Józef, a jego babcia miała na imię Konstancja.


Pytanie:

Ile we mnie z Konstancji?


Może tyle samo co z Józefa, który był dziadkiem Mikołaja?


Ps

Metryka Mikołaja i akt ślubu jego rodziców są spisane po polsku.

Ale wnukom Mikołaja takie dokumenty spisano już po rosyjsku.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości