hephalump hephalump
303
BLOG

Donald, podejdź no tu do płota, jak i ja podchodzę

hephalump hephalump Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Jaśko...

Ty do nas z tej Ameryki nie wracaj. Bo tu u nas dziwne rzeczy się dzieją.

PiS niby wygrał wybory ale rządu robić nie będzie. Bo koalicja się jakaś ulęgła... I w jednym rządzie ma być stary komunista Włodzimierz (ten co w PZPRze zaczynał) oraz płaczliwy katolik, który po nazwisku sądząc też zza Buga jest. Będzie to rząd miastowych z PO, chłopów z PSL oraz komunistów (bezbożników i bezwstydników).

Oj nie taki PSL nasi ojcowie wspominali i nie na taki głosowali...

Ale Kargul co na tę koalicję zagłosował mówi, że wybory wyborami a rząd musi być po ich stronie.

Ja na szczęście, granaty przez babcię schowane, jeszcze mam.

Tacy co to od nas ze wsi do szkół wyjechali i w mieście zostali też na tę koalicję głosowali.

Mówią oni teraz, że będzie tu Europa wreszcie.

To gdzie my byli dotychczas? 

Mówią, że ten płot na miedzy z Białorusią rozbierać będą...

Oj... Aż strach pomyśleć co się stanie.

Baćka, dyrektor białoruskiego kołchozu, już się cieszy.

Już mówi do przyszłego premiera:

Donald, podejdź no tu do płota, jak i ja podchodzę


Oj... Znowu trzeba będzie baby w chałupach zamykać. Bydło strach będzie na łące zostawić. Do lasu człek bez strachu nie pójdzie...

Z tego bratania przy płocie na miedzy tylko płacz będzie.

A płakać będzie nie tylko nasza wioska. Bo ci nachodźcy to u nas nie zostaną. One wszystkie chcą dalej na zachód iść... Mówią, że do Niemiec.

Cóż, u nas tylko po nich śmieci po lasach i zgorszenie u ludzi pozostanie.

A Niemców to nam w sumie nie szkoda. Niech płaczą.


Dbaj tam o siebie i pamiętaj, że my tej miedzy żadnym Kargulom ani Baćce nie oddamy.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości