hephalump hephalump
272
BLOG

Śmieci drożeją

hephalump hephalump Ekologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

Dziś odwiedziła mnie Pani Sołtys. Przyniosła pismo z gminy... Nowe rozliczenie za wywóz śmieci z mojej posesji. Niby niewielka podwyżka bo z 7,5 zł na 10 zł od osoby w gospodarstwie ale w sumie rachunek miesięczny prawie dwukrotnie droższy. Bo wcześniej Urząd Gminy dawał zniżkę już przy czwartej osobie, a teraz dopiero przy piątej. 

Przed podwyżką płaciłem co 2 miesiące 51 zł, a teraz rachunek wynosi za 2 miesiące: 80 zł. 

A mówimy o odpadach segregowanych. Te nieposegregowane byłby jeszcze razy dwa...

***

Idę do sklepu i "śmieci" sprzedawane jako żywność też jakby droższe. Szczególnie widać to po niejadalnych jajach (10 szt prawie 8 zł) i wyrobach masłopodobnych (~7 zł/kostkę).

Tak przy okazji... Kostka masła kiedyś to chyba miała ciężar 200g. Wyroby masłopodobne nie dość, że drożeją to jeszcze na wadze im ubywa.

***

Ale totalne śmieci w Europarlamencie dostałem gratis. :(

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości