hephalump hephalump
1713
BLOG

Sławomir - The Greatest Hits. Kontrola (recenzja) rodzicielska

hephalump hephalump Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 73

Moja córka dostała w prezencie od cioci taką jak w tytule posta płytę.

Ale, że z twórczości Sławomira znam... to jest znałem tylko "Miłość w Zakopanem" to właściwie nie wiedziałem co wpadło w łapki dziecka.

Jakaś intuicja nakazała mi poddać "The Greatest Hits" Sławomira kontroli rodzicielskiej.

Płyta wpadła do odtwarzacza w samochodzie i ...

Już pierwszy utwór (Megiera) ujawnił treści, które sprawiają, że płyta ta absolutnie nie nadaje się na prezent dla dziecka...

"Ni chooya, nie" (cytat z ww utworu Megiera).


Kolejne utwory to już popis mistrzostwa w świntusznej ale skocznej muzyce. Na wesele w remizie lub imprezę corpo z ciepłą wódką w sam raz.

U mnie na razie wpadła w czeluść schowka samochodowego...


A może jakby ten utwór był po angielsku??


***

Notkę dedykuję tym wszystkim, którzy nadal "utrzymują poziom" na Salonie.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura