Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski
59
BLOG

Raport z oblężonej wioski.

Wojciech Pisarski Wojciech Pisarski Polityka Obserwuj notkę 1


Czarnowąsy.Wspaniala wieś leżąca nie opodal Opola.Slynie z klasztoruNorbertanów, któryistnial już w XIII wieku. W obrębie wsi płynie rzeka. Mała Panew.

Powiem szczerze że nie śledziłem ostatnich doniesień o powodzi. Wydawało mi się to zbyt absurdalne i odlegle. Wiedziałem że jakieś tam zagrożenie jest, ale przecież od powodzi z 1997 roku, upłynęło już sporo wody w różnych rzekach i więcej coś takiego się nie stanie.

Tata dzwoni do mnie: „Podjedź pod rzekę i sprawdź poziom”. Pojechałem, opowiedziałem sytuację, wydawać się może że wszystko ok, nie wylewa a do walów jest jeszcze daleko.

W tym samym momencie, podjeżdża wóz straży pożarnej z megafonem i obwieszcza: „Mieszkańcy Czarnowąsy! Zagrożenie powodziowe jest ogromne. Przygotujcie się do ewakuacji.”

Absurd stal się faktem. Jak wracałem do domu, spotkałem jeszcze strażaka, który bez cienia wątpliwości, wyjaśniał przypadkowo spotkanym ludziom: Turawa pełna, zalewa tory, nie ma szans nas też zaleje.

Czekamy.

Ludzie na ulicy są nerwowi, ktoś rzucił plotkę że mają zamknąć mostlączący nas z Opolem. Na ulicach korki. Wszyscy nerwowo przyglądają się sobie.

Powódź tysiąclecia. Woody Allen powiedział że nie żal mu jest milionów istnień którezginely z w obozach koncentracyjnych. Boi się jednak że każdy rekord kiedyś zostanie pobity.

W radiu mówią że sytuacja w niektórych miejscach jest gorsza niż trzynaście lat temu.

Młody człowiek, gitarzysta, basista, prawie bard, 1/2 zespołu Delegat. Interesuję się publicystyką, muzyką. Liberał, zagorzały antysocjalista. Lubię filmy co często daję odczuć w recenzjach na moim blogu. Przekazać w sposób elokwentny i dowcipny, co mi leży na wątrobie, a związane jest z codziennością naszą polską. Możesz znaleźć mnie również na youtubie: http://www.youtube.com/user/uranus7777 ... również na wykopie: http://www.wykop.pl/ludzie/uranus ... jak i na Joemonsterze: http://www.joemonster.org/bojownik/uranus www.koczowisko.com świetne audycję wolnościowe, www.martinlechowicz.com Główna strona ludzi którzy tworzą koczowisko i samego grajka Martina www.joemonster.org Humor www.historycy.org Dużo dobrych dyskusji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka