izaluka izaluka
405
BLOG

Nareszcie wszyscy są zadowoleni ze służby zdrowia!

izaluka izaluka Służba zdrowia Obserwuj temat Obserwuj notkę 28

Interesujące jest, że od czasu plandemii nikt już nie narzeka na służbę zdrowia. Na kolejki, na długie oczekiwanie na wizytę u specjalisty, na zabiegi, operacje...
Nie ma kolejek, wizyt u specjalistów, planowych przyjęć do szpitali, zabiegów i operacji, bo przychodnie i szpitale przestały przyjmować pacjentów (od prawie pół roku przecież), lekarze odseparowali się od pacjentów i NIKOMU  to nie przeszkadza. Nie ma tematu. Całkowicie zniknął z mediów i z ust tzw.polityków.

A ludzie? Chorzy? A kogo to....?


Powyższe słowa napisałam w komentarzu, ale uznałam, że jest na tyle spektakularny i ważny, że warto, aby się nad nim pochylić np.w notce.

Ciekawi mnie zdanie Szanownych Blogerów na ten temat. Dlaczego są Państwo zadowoleni i nie narzekają?

A może służba zdrowia, lekarze, zabiegi i operacje nie są nam w ogóle do niczego potrzebni?

Może bez sensu jest, że płacimy na to co miesiąc z naszych pensji i emerytur?

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo