Jacek Ka. Jacek Ka.
44
BLOG

Only Live - koncertowy boks muzyczny...

Jacek Ka. Jacek Ka. Kultura Obserwuj notkę 41

Uruchomiłem boks z moją muzyczką.

Z założenia będą tu tylko kawałki koncertowe - takie najlepsze są.

Na razie posłuchać można fragmentów koncertów Faith no More, Pearl Jam, Dire Straits, Prodigy, Depeche Mode, Led Zeppelin, Sinead O'Connor, Queen i Deep Purple - inne w przygotowaniu.

Szczególnie polecam "Personal Jesus" - DM, cały koncert Sinead i "Alchemy" Dire Straits - te rzeczy jakoś nie potrafią się znudzić...

Bez tej muzyki chyba wiele rzeczy byłoby innymi niż są...

pozdrowienia

PS - dodałem nowe rzeczy - Nirvanę, Stinga, Cranberries i chyba najlepszy ostatnio koncert U2 - PopMart z Mexcico City z 2006 roku. :-) PS2 - i musiałem zmienić widok listy, bo w tym ładnym, kolorowym miesci się tylko 100 kawałków... image

Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura