Jacek Ka. Jacek Ka.
33
BLOG

Muzyczny boksik i mała (a)polityczna deklaracja.

Jacek Ka. Jacek Ka. Kultura Obserwuj notkę 10
Dzięki uprzejmości i pomocy Adama@Tezeusza udało mi się uruchomić nowy boksik. Tym razem boksik limitowany jest jedynie wydajnością i pojemnością serwera, na którym leży. Oczywiście są i będą w nim tylko kawałki LIVE - nie to, że innych nie uznaję - po prostu te z koncertów mają swój własny klimat, który bardzo lubię - pisałem z resztą już o tym i nie będę się powtarzał :-). Boksik i tego posta wrzucam teraz też z innych względów - dosyć dla mnie istotnych. Nie mam zamiaru po prostu uczestniczyć w zbliżającej się kampanii wyborczej - nie mam zamiaru kogokolwiek przekonywać i być przekonywanym - nie jestem ani wynajętym agitatorem, ani politykiem. Nie mam też zamiaru obrzucać się z kimkolwiek ciepłym, lepkim błotem. A, że dyskusja w Salonie tak właśnie w ogromnej większości wygląda, to mi jakoś nie chce się brać w niej udziału... Bo i po co? Jest wiele ciekawszych zajęć. pozdrawiam
image
Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura