Jacek Ka. Jacek Ka.
30
BLOG

"Schowaj Babci dowód"

Jacek Ka. Jacek Ka. Kultura Obserwuj notkę 40

Przed chwilą dostałem maila o poniższej treści:

"Idą wybory. Nie da się tego ukryć. Trzeba uratować ten Kraj. Dlatego powstała akcja"Schowaj Babci dowód".
Zapoczątkowana dziś na IRC przenosi się do świata "bardziej przyjaznego". Czyli na strony Internetowe i fora. Podaj dalej, to nie jest chain tylko ratowanie tego państwa!"
Ja się przyłączam ;-D Tylko, że zniknie dowód mojej mamusi ;-) Babć już niestety nie mam...

Aktualizacje:

(30-09-2007, godz. 7:23):
Przed chwilą okazało się, że tekst pochodzi ze strony: www.trwam.net.
Sobie tam wejdźcie jak macie ochotę - tam jest źródło całego zamieszania ;-)

(01-10-2007, godz. 18:39)
U Stacha znalazłem też ciekawy link :-)

Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura