Jacek Ka. Jacek Ka.
27
BLOG

Kwiatki dla Kaczyńskiego.

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 12
Tak sobie myślę, że można Kaczyńskiemu podziękować co najmniej za dwie rzeczy, które zrobił i za które, przynajmniej ja osobiście, mogę być mu wdzięczny. (bez sarkazmu to jest...)
  1. Pierwszą z tych rzeczy jest to, że w sejmie, który właśnie się konstytuuje nie będzie ludzi z list Samoobrony i LPR. Myślę, ze jest to wielka i niezaprzeczalna zasługa Jarosława K.
  2. Drugą rzeczą, która może samemu Jarosławowi Kaczyńskiemu i jego zwolennikom już tak bardzo się nie podoba jest to, że zmobilizował on do wzięcia udziału w wyborach aż o 13,13% więcej ludzi niż poszło na wybory 2 lata temu.
Za te dwie rzeczy należą panu premierowi szczere podziękowania - i ja dziękuję... Nie jest tak oczywiście, że są to jedyne pozytywne rzeczy, które można przypisać działaniom tego pana i prowadzonemu przez niego rządowi - te dwie rzeczy są z mojego punktu widzenia w tej chwili najważniejsze. (No, może poza samym faktem zakończenia rządów PiSu ;-)) O pozostałych sprawach postaram się jeszcze w przyszłości coś napisać... pozdrowienia
Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka