JacekKaminski JacekKaminski
179
BLOG

Przez was wpadłem w depresję.

JacekKaminski JacekKaminski Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Niestety. Wpadłem z nastrój przygnębienia, z którego chyba nie da się wygrzebać. Wszystkiemu winni są czytelnicy S24. Napisałem już koło 120 notek. Poruszam różne tematy: polityka, społeczeństwo, stosunki międzynarodowe itd...Średnia liczba odtworzeń moich wpisów to 1 tyś. Te najbardziej poczytne to 3 tyś, jeden miał ponad 4 tyś i wszystko było ok. Do wczoraj.


Wczoraj napisałem notkę, za którą głupio było mi się nawet zabierać. Chodzi o alimenty Kazimierza Marcinkiewicza i liczba odsłon 40 tysięcy! szok....Obyczajówka i ploteczki na portalu zatroskanych o losy narodu patriotów. Tyle to te wszystkie analizy są warte i tyle ludzi obchodzą te wszystkie istotne dla losów świata i państwa sprawy. 40 razy mniej niż alimenty Kazimierza Marcinkiewicza. lol...120 notek wygenerowało 120 tyś odtworzeń. Jedna o alimentach 40 tyś...Ten jeden mały wpis nauczył mnie o mediach więcej niż niejedna analiza speców od rynku medialnego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości