janmucha janmucha
430
BLOG

Dobrze im tak

janmucha janmucha Polityka Obserwuj notkę 5

Jestem wstrząśnięty. Obejrzałem te rysunki w tym francuskim szmatławcu, na którego muzułmanie napadli. Jestem wstrząśnięty tym, co obejrzałem. Takiej ilości szyderstwa, obrzydliwej kpiny z czyjejś wiary dawno nie widziałem.

Po tym co obejrzałem doskonale muzułmańskich zamachowców rozumiem. Nie można szydzić z religii, nie można szydzić z niczyjego Boga. Tak jak nie można obrażać niczyjej matki.
Z tego co czytam to muzułmanie najpierw długo i cierpliwie spokojnie protestowali, w pewnym momencie wysłali "ostatnie ostrzeżenie" i podpalili redakcję tej gazetki. Nic nie pomogło. No to w końcu zaatakowali.
Jakoś nie potrafię w sobie wykrzesać współczucia dla tego redaktora naczelnego ani dla redaktorów i grafików produkujących te pożal się Boże karykatury, mimo iż jeden z nich jest a raczej już był Polakiem z pochodzenia.
Dostali to, na co długo w pocie czoła pracowali.
Dlaczego to robili? Obawiam się, że nie z pobudek ideologicznych. Tam nie ma cienia głębszej myśli. Znaleźli swoich odbiorców, którzy chcieli kupować to badziewie, porechotać wspólnie, sprzedawało się, to oni to badziewie produkowali.
Umówmy się - poziom tych karykatur to poziom gorszy od ruskiego "Krokodyla". Tu nie ma czego bronić. To była czysta komercha dla rechoczącej gawiedzi. A że kogoś to bolało? Kogoś obrażało? Kogoś poniżało? A kogo to obchodzi?
 
Śmiercią nie wolno nikomu szafować. Ale jeżeli ktoś permanentnie obraża, szydzi, dokonuje wielokrotnego gwałtu na uczuciach, sumieniu i honorze, to nic dziwnego, że w pewnym momencie maltretowana - tak, w tym wypadku psychicznie maltretowana ofiara nie wytrzymuje - wstaje, prostuje się i wali na odlew.
 
Dopisuję to po obejrzeniu filmu, którego przed napisaniem tej notki nie widziałem. Poszukałem i obejrzałem za radą komentatorów. Filmu, na którym jeden z zamachowców zabija rannego policjanta.
Tego aktu barbarzyńskiego mordu nie da się usprawiedliwić. Okazuje się, że ofiara, o której pisałem waliła nie tylko na odlew, ale i na oślep.
Wstyd i hańba.
janmucha
O mnie janmucha

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka