s&l
s&l
sopii sopii
353
BLOG

Mistrz "czecia osoba""magik" marszałek Grodzki.

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 5

No muszę przyznać  że  dziś padłam ze  śmiechu. Sprawił to o godzinie 20 marszałek senatu Grodzki, nie sądziłam że z cenionego lekarza można  zostać kiepskim  komikiem, a jednak ...    Człowiek nigdy nie wie czym opozycja może  zaskoczyć Polaków  i  dziś zapewne  nie tylko ja się uśmiałam na tym "przemówieniu".  Ta mimika, te gesty, ta mowa,  noż  tylko przyklasnąć pomysłowości. Panie "czecia" osoba w Polsce  aby coś powiedzieć  aby dotarło do tłumów  to trzeba być naturalnym.  To nie był film,  zresztą chyba żaden reżyser by pana nie zatrudnił,  bo ani pan "naturszczyk"  ani  tym bardziej talent. 


I niestety mylił się pan, panie Grodzki ,   we wczorajszym proteście tvn i polsatu oraz onetu itp  (który mnie i zapewne większość Polaków ani ziębił ani grzał) chodziło i chodzi o KASĘ.

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka