sopii sopii
240
BLOG

Co to jest!!!

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 8

Obecnie jest  tyle komisji , kopertowa, pegasusa.  Czy posłowie zasiadający w  tych komisjach pracują  za  darmo,  w  ramach wynagrodzenia sejmowego  czy  senatorskiego  czy  to jest  osobno płatne?  Czy  to  są naprawdę najważniejsze  sprawy w  Polsce.  

Oglądałam przesłuchanie  prezesa Jarosława Kaczyńskiego  i  przepraszam  co  to było?

Tam 2/3  to chyba  sami prokuratorzy (pseudo) siedzieli i jakaś wendeta była prowadzona,  przewodnicząca nieprzygotowana (w  szkole by dostała 1), nie mogła opanować przebiegu tego przesłuchania. A  sorki  zapomniałam,  opanowywała  gdy pytania zadawał ktoś z PiS,  o  wtedy wykazywała  się stanowczością,  co  było w  sumie  żałosne.

Pytania były w  większości nie związane   z  tematem przesłuchania,  wycieczki osobiste  w  których celował zaczerwieniony i  zacietrzewiony poseł Zembaczyński. 

Jak tak siedziałam i słuchałam  to podziwiałam pana Kaczyńskiego  bo  ja  owszem na  początku  bym nawet  olała  i  odpowiadała na  te pytania,  ale  potem nawet  kara więzienia  nie  zmusiła by mnie  by  na  nie  odpowiadać,  bo pytającym ,  szczególnie z  KO  chodziło tylko o zmieszanie z  błotem przesłuchiwanego.  Od  razu przypomniały mi  się czasy PZPR i przesłuchania na milicji. Czyżby nauki z pracy Izaaka Stoltzmana  vel Zdzisława Kwaśniewskiego który, był Żydem rosyjskim w stopniu pułkownika NKWD były wiecznie żywe?

Obecnie słucham komisji kopertowej i znowu to samo,  na  siłę pan Joński zmusza świadka aby nie  wiem bił się w  piersi  czy klękał przed nim i zgadzał  się  z  jego tezami,  bo  pan przewodniczący  się  musi wykazać? 

Co  z  Wami ludzie  jest, czyżby Tusk  wymagał od Was tego aby Polak Polakowi był wilkiem? 


Miało być lepiej,  wybory wygrał PiS, ale PO wraz z  satelitami Lewicą i PSL opanowali sejm i senat i  wyszło jak zwykle,   czyli cyrk w  sejmie ,  senat  szkoda pisać,  a  komisje  śmiech na  sali  , strajki rolników, chaos w  rządzie.

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka