sopii sopii
115
BLOG

Kubuś call

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 4

kubuś, kubuś...słyszysz mnie…...słyszę jaszcze...ale okulista powiedział że za ...za ile ?… kubuś ja ci powiem...no może za trzy lata...kubuś.. ale wiesz z kim rozmawiasz... no kubuś pierwszą kanapkę tobie przyniosłam...z jajkiem … z kaczką co chcesz...ale kubuś coś ci powiem nie mogę specjalnie przez telefon bo wiesz...wszyscy mnie kochają ale moja miłość only you aaaaaaaaaaa i nie mów ze więcej zarabiasz jak morawiecki bo będzie poruta...co będę z tego miał ...będziesz moim idolem do kariery a i w sejmie wystąpisz …. już byłem….połączymy się i...i powiesz żeeeeeeeeee...morawiecki kłamie…...no i powiedz że tylko dziewięćset i ani grosza mniej...ale ja pracuję i zarabiam… mamę utrzymuję… mama to inna sprawa ……..kochasz mnie to mów jak mówię         

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka