sopii sopii
242
BLOG

Głąb pozostanie głąbem, choćby go nie wiem w jak drogi garnitur odziać.

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 5

Tyle co pisałam o pośle Nitrasie, a "nożyce" się odezwały. Panie pośle ja pana wzywałam aby pan naszej konstytucji bronił po haniebnym wyroku brukselskim , a nie bez sensu , bez ładu i składu wcinał się  komuś w zdania. Ukarano pana słusznie, ja bym panu czerwoną kartkę dała i dożywotni zakaz politykowania. Po prostu co poniektórzy nie dorośli do dorosłego życia, na plecach ojców weszli do życia politycznego i to widać, słychać i czuć .Pan ,  panie Nitras zamyśla zostać prezydentem Szczecina, a ja się pana pytam czym sobie Szczecin zasłużył na takie NIC?  Owszem , nie raz mi się zdarza uważać Szczecin za "wioskę z tramwajami" , ale to tylko dlatego że chciałabym aby tu się przemysł stoczniowy na nowo rozwinął, abyśmy zaistnieli w Polsce, aby nie zapominali w Warszawie o Szczecinie.  Pan niestety ze swoim dziecinnym zachowaniem, swawoleniem jak po kilku głębszych, dowcipkowaniem z poważnych spraw  nie nadaje się nie tylko na sprzątacza miasta, pan się nie nadaje nawet  do kopania rowów bo byś pan łopatę zjadł, a pan się porywa na prezydenturę Szczecina ? Biedne to wtedy będzie miasto , biedni mieszkańcy.  Bo to co dobre przy stole niestety nie sprawdza się w życiu codziennym, głąb niech pozostanie w kapuście.

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka