sopii sopii
303
BLOG

Nadzwyczajna pani sędzina!!!

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 8

Czy tylko ja mam takie wrażenie, czy może jeszcze inni , ale wg mnie pani sędzia M. Gersdorf to bogini  która zeszła między nas śmiertelników i od czasu do czasu udziela wypowiedzi. Nie wywiadów, nie konferencji  tylko właśnie wypowiedzi, bo przecież nie będzie się zniżać do plebsu i odpowiadać na bzdurne, małostkowe pytania. Ta jej mina, to spojrzenie, ja się aż dziwię że Ci wszyscy co śmią ją o coś zapytać nie padają na kolana. Normalnie nie wierzę że pani sędzia , pierwsza sędzia Polski  ma pępek, przecież Ona nie mogła się normalnie jak ja, czy moi znajomi, krewni najnormalniej w świecie urodzić, przecież ta osoba  to widać iż jest ponad to. Podobnie mam odczucie , że Ona zwykłego chleba, codziennego, wędliny , czy owocu nie je, pani sędzia odżywia się ambrozją, nie chodzi do WC, bo jak?   No jak po ambrozji można się wypróźniać, czy beknąć, czy nie ubliżając "puścić bąka"  ,  to nie u pani sędzi, tam wszystko pachnie różami, fiołkami, a nieczystości ptaszki sprzątają(jak już jakieś się wysmykną). Mam nadzieję że pan Prezydent Andrzej Duda padł na kolana przed panią sędzią,  bo  jak  nie  to  czarno widzę los Polski, oj czarno, a  Wy jak myślicie ?  Pani sędzina nie przebacza, bez litości nas skaże na męki piekielne?

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka