Igor Janke Igor Janke
1170
BLOG

Piotr antykomunista dziekuje Wam za pomoc. A ja proszę jeszcze raz

Igor Janke Igor Janke Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

W kwietniu zaapelowałem tu w Salonie24, by wspomóc Piotra Pacholskiego, dawnego działacza NZS, bardzo porządnego i sympatycznego, ciepłego człowieka, który dziś zmaga się z dwiema ciężkimi chorobami. Przypominam tutaj tekst o Piotrze.

Wygląda na to, że prośba spotkała się z odzewem, bo Piotr zadzwonił niedawno i prosił mnie bardzo o zamieszczenie tych wzruszających podziękowań.  

Pragnę przekazać wyrazy wdzięczności wszystkim, którzy w jakiejkolwiek sposób myślą, mową lub uczynkiem wsparli mnie i moją rodzinę. Wątpię, bym zasłużył sobie na tak szczodry dar, ale odtąd naprawdę będę się starał.

Szczególne podziękowania kieruję do tych spośród Państwa, którzy przekazali mi 1% podatku PIT. Wskutek zaskakujących osobliwości prawa o ochronie danych osobowych, pozostaliście dla mnie anonimowi, przez co nie mogę żadnemu z Państwa podziękować imiennie.

Wszystkich darczyńców proszę także o przyjęcie najlepszychżyczeń radosnychświąt Bożego Narodzenia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

Bogu dziękuję za każdego z Was i codziennie polecam Jego opiece.

Piotr z rodziną.

 

Tyle Piotr. Wiem, że nadal potrzebuje pomocy. Serdecznie namawiam do wspierania tego dzielnego człowieka, który walczył o naszą wolność a dziś on wraz rodziną jest w trudnej sytuacji.

Jeśli ktoś chciałby go wesprzeć – najlepiej stałymi wpłatami, nawet drobnymi – podaję namiary:

Wpłaty bezpośrednie na konto osobiste

Nr konta: 50 1140 2004 0000 3402 7519 6318

(Mbank S.A., BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK)

 

Wpłaty na konto Fundacji SEDEKA, z możliwością odliczenia od podatku

Odbiorca:     Fundacja SEDEKA

Adres:           ul. Grzybowska 4/132; 00-131 Warszawa

Nr konta:      35 1030 1508 0000 0008 1669 1036

Tytułem:       10776 – Grupa OPP – Piotr Pacholski

 

Przekazanie 1% podatku PIT  za pośrednictwem Fundacji SEDEKA

W odpowiednich rubrykach formularza PIT-36należy wpisać –

Numer KRS:                     0000338389

Cel szczegółowy 1%:     10776 – Grupa OPP – Piotr Pacholski

 

Uwaga! W przypadku udzielania pomocy za pośrednictwem Fundacji SEDEKA, bardzo prosimy przesłać informację o dokonanej darowiźnie na adres e-mail:  pomoc.piotrowi@gmail.com
Jest to niezbędne, by racjonalnie zaplanować wydatki związane z leczeniem, rehabilitacją i poprawą warunków funkcjonowania. Wydatki te są refundowane z darowizn, które wpłynęły na konto Fundacji, przy czym pieniądze przekazane z tytułu 1% podatku PIT są księgowane i dostępne dopiero pod koniec roku.

 

 

 

 

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości