Ja wiem Ja wiem
176
BLOG

Zasłona dymna

Ja wiem Ja wiem Polityka Obserwuj notkę 6
Przyznaję, dałem się nabrać. Oczywiście, jeśli potwierdzi się moje przypuszczenie. PiS właśnie porządkuje sobie sprawy sądowe, a opozycji i obywatelom rzuca nośny temat o podwyżkach paliwa. Wiadomo, że on dotyczy niemal każdego bezpośrednio, a stawka wygląda na dość wysoką, ale i wiarygodną przy taniejącym paliwie. Jeśli PiS wycofa się z tej propozycji, z całą pewnością okaże się to jedynie od początku blefem, zasłoną dla ważniejszych z punktu widzenia władzy spraw. Media łyknęły temat, ludzie są oburzeni, zwolennicy PiS się odwracają na pięcie, a jak pojawi się nowy temat, te sprawy się rozpłyną, jakby nigdy ich nie było. Zwolennicy niskich podatków powrócą z uwielbieniem do partii rządzącej, żyjąc w przekonaniu, że ich głośne oburzenie odwiodło PiS od błędu i uratowało kraj od złego.
Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka