Krzysztof Jellonek Krzysztof Jellonek
378
BLOG

Czy widać we Wrocławiu Ukraińców

Krzysztof Jellonek Krzysztof Jellonek Polityka Obserwuj notkę 8

Młoda dziewczyna z córką zwiedzająca Wrocław  poprosiła mnie o wskazanie drogi do Hydropolis  ,zaczęliśmy rozmawiać ,powiedziała , że we Wrocławiu nikt nie potrafił pokazać drogi na Ostrów Tumski , bo pytani byli Ukraińcami lub obcokrajowcami. Natomiast młodzi Polacy nie wiedzieli co to jest Ostrów Tumski. Po tej rozmowie sprawdziłem jak słuszna była to uwaga , na spacerze z psami spotkałem 10 Ukraińców i tylko trzech Polaków , na Rynku połowa to byli Ukraińcy , pozostali to obcokrajowcy i Polacy . W populacji Ukraińskiej byli to ludzie młodzi z dziećmi , oraz duże grupy w stylu mafijnym.  Sprawdziłem też ile młodych ludzi Polaków , potrafi wskazać drogę na Ostrów.Tumski.bo nie wiedzieli co to jest OT, było to poniżej 30 procent. Naprawdę przyszłość nie wygląda najlepiej. Jak  przed rozmową nie zwracałem na to uwagi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka