jes jes
227
BLOG

Kto sieje wiatr?..

jes jes Polityka Obserwuj notkę 1

No właśnie. Czy to JA, czy TY, czy ONI?
Najprościej powiedzieć, że ONI. A w istocie znaczenie ma tylko, czy to przypadkiem nie jestem JA. Sumienia ONYCH zostawić trzeba każdemu z nich. Mogę jedynie wierzyć, że każdy z ONYCH ma jakieś usprawiedliwienie dla formułowania przez siebie oskarżeń wobec bliźnich. Bo każde nowe niesprawiedliwe oskarżenie to nowy zasiew burzy.  Ale ja? O sobie wiem w tej materii wszystko, więc umiałbym to ocenić, gdybym tylko chciał. Dlaczego więc wciąż wykrzykuję,  że to ONI?

Pierwsze kłamstwo, myślisz - ech, zażartował ktoś...

jes
O mnie jes

Nie mam i nie będę miał profilu na fejsbuku, ani na tłiterze, ani w jutiubie, ani nawet w gugleplus. Szukam odpowiedzi na moje pytania, nie interesują mnie nawalanki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka