Mi-chałek Mi-chałek
85
BLOG

Jaki Trybunał? Taki jak pani Przyłębska prezesem?

Mi-chałek Mi-chałek Polityka Obserwuj notkę 8

No toż szkiyrtna sie tukej cosik ło dzisiejszym posiedzyniu grona co sie zowie Trybunałym. Aby wszystkie mondre ale i te ciymne - tym bardzi - mie zrozumieli to byda szkiyrtoł we Waszym jynzyku. Boć my ŚLONZOKI som wielajynzyczne.

Zatem zacznę od tego posiedzenia kolesiostwa PiS co się zwą Trybunałem "Konstytucyjnym". Dlaczego tak piszę ? Otóż prawnie Polska nie ma Trybunału Konstytucyjnego. Zacznijmy od pani mgr. Przyłębskiej. Została prawidłowo powołana na sędziego TK. To prawda, jednak już jako prezes jest nielegalnie łamiąc tym samym Konstytucję przy pomocy pana Dudy. Przecież "jej wybór" był fikcją z powodu braku kworum przy wyborze. Prezesa wybiera całość Ogólnego Zgromadzenia sędziów TK. Co było w przypadku jej " wyboru"? Brak kworum, czyli nie było pełnego Zgromadzenia poprzez - nie powiadomienie wszystkich sędziów. Czyli jednoznaczne jest że wyboru nie było, był nielegalny. Tym bardziej mianowanie/powołanie na "prezesa TK" Skoro TK nie posiada legalnego prezesa to normalnym jest że tego TK w myśl prawa nie ma. A jako "prezes" pani mgr. Przyłębska nielegalnie podpisuje się pod oświadczeniem woli tego towarzystwa wzajemnej adoracji.

"Sędziowie" dublerzy - jest trzech takich. Każde posiedzenie "Trybunału" J.Przyłębskiej z ich udziałem jest obciążone wadą Konstytucyjną. Zatem każdy tzw. wyrok jest o d...ę roztrzaść. Jest nielegalny. Zatem policzmy ilu jest legalnych członków tego towarzystwa> Oczywiście nie mogą w tym posiedzeniu być uwzględnieni pani Pawłowicz od "szmaty unijnej" czy pan Piotrowicz żywo zainteresowany krytyką UE w czasie swego p osłowania. Policzmy zatem - 3 dublerów, 1 nielegalny prezes, pp. Pawłowicz i Piotrowicz - jako negatywnie nastawieni od lat oraz dwa (2) głosy przeciwne. Razem 8 na 15 w pełnym składzie. Czyli? Czyli to oświadczenie jest nic nie warte, jest betką. Oczywiście dla mnie, ŚLONZOKA któremu przypisano obywatelstwo polskie.

Mom recht? Dyć że mom. Ciekaw żech czy znojdzie sie taki co udowodni że niy.

Mi-chałek
O mnie Mi-chałek

Ślązak raz, Polak dwa, człowiek trzy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka