ju2 ju2
30
BLOG

Nowy lepszy Rok 2010!!!

ju2 ju2 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Jesień minęła i jak widać moje "zamówienie" (piję do mojego pierwszego wpisu na tym blogu) nie zostało zrealizowane...chociaż może ktoś stał się choć przez chwilę trochę twardszy w słusznej sprawie ;-) Oczywiście mógłbym się wypierać, że nie chodziło mi o jesień 2009 tylko 2010,11 itd. Teraz nie wiem do kogo mam PiSać reklamację czy inne zażalenie...Trochę się działo minionego lata i jesieni a jednak wydaje się, że to niczego nie zmieniło (choć pojawił się nowy zwrot na określenie POlitycznej "przyjaźni" :"być jak U-2" ;-)). Może tylko tak się wydaje...bo większość komentatorów zapowiada zmiany...a może mają tylko nadzieję? Media też jakby grały trochę inaczej...a może mi się tylko wydaje? Chociaż...POjawiają się kolejne "jaskółki" i nawet ciekawy blog o trójmiejskim światku agora3miasta.salon24.pl Zobaczymy co z tego wyniknie...świat jednak nie jest taki prosty...i wiele rzeczy odbywa się na różnych płaszczyznach, które częściowo się przenikają ;-)...musiałem coś wymyśleć aby nie podsumować tego banalnym: "nic z tego wszystkiego nie rozumiem" albo, że rzeczy wyglądają czasem na zupełnie inne niż są naprawdę...ale i tak nie mogę odżałować, że POzwoliliśmy na dobicie polskich stoczni...bo afera hazardowa to przecież przy tym "pikuś"... Tak czy inaczej Wszystkim, którzy przypadkiem tu trafili życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!!

ju2
O mnie ju2

Szczery

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości