Jurek Depa Jurek Depa
108
BLOG

Tak na początek

Jurek Depa Jurek Depa Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Nim po ponad roku ponownie wywołam pana Zenka, chciałbym pofraszczyć trochę o moich emigracyjnych przyjaciołach. Jeśli zajrzą tu kiedy, to może siebie i odnajdą ;)

(Mój nastoletni już wnuk, Jacob, użyczył mi jednego ze swoich dawnych rysunków jako ilustracji.)


Moje piórka


Ponoć ona była cicha i nieśmiała,
póki na świecznik się nie wdrapała.


Ten pan jest wielkim arogantem.
A ty do niego dyszkantem?


Ona chce bardzo by o niej mówiono.
I mówimy o niej, za co płaci słono.

image


Ona o nim z uznaniem, że jest „z cicha pęk”,

a my o nim z doświadczenia, że właśnie „w tym sęk”.


Całe życie musiała walczyć o swoje.

I tak już jej zostało: „to dla mnie”, „to moje”.


Mam przyjaciela malarza,

co mówią o nim, że obraża.

A ja w tym widzę jego cnotę,

toć on obnaża ludzką głupotę.


Jak ona lubi być rozpieszczana.

Przez pana i przez pana i... przez pana.


On, gdy mówi istny Kato,

lecz nie słucha ciebie za to. 

Jurek Depa
O mnie Jurek Depa

   „Osoba prywatna” wielu zainteresowań i wielu profesji, nicująca świat z przymrużeniem oka, od zawsze z socjologią na ty.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości