kameleon kameleon
782
BLOG

Dramatyczne wydarzenia na pokładzie Tu154m101?-CVR- przeciek?

kameleon kameleon Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 36

Zamieszczam fragment materiału, który był jakiś czas w sieci a potem został skasowany. Kto go wstawił i jaki był tego cel?

Może ktoś chciał za pomocą tego materiału przekazać coś ważnego?

Materiał pojawił się w 2012 roku, wisiał jakiś czas, lecz w 2013 roku  usunięto go.

Ja nazywam go MAK2, chociaż bardzo różni się z zapisem przedstawionym na konferencji MAK w 2011 roku.

Jest bardzo zaszumiony, ale jest w nim o wiele więcej głosów.Na cały materiał został nałożony dziwny dżwięk, który utrudnia odczyt poszczególnych fraz. Wyciągnęłam dżwięk(jeszcze nad nim popracuję), posłuchajcie co tam słychać.

Niestety nie zgrałam całego materiału z sieci, posiadam tylko fragment, a szkoda. Nie wiedziałam wtedy i nie wiem do dziś ile ma wspólnego z oryginalnym nagraniem CVR(?)Pomimo tego uważam, że jest warty uwagi ze względu na wypowiedzi które się tam znajdują i "obraz sytuacyjny".Inne jest też tempo wypowiadanych kwestii, szybsze.

Czy przedstawia prawdziwy obraz dramatycznych wydarzeń jakie rozegrały się na pokładzie Tu154m101 w locie dnia 10.04.2010?

Jakże bardzo różni się ten materiał od pozostałych nam przedstawionych - MAK, TVN(?) Zastanawiające.

Tu zamieszczam wycinek tego fragmentu, plik w wav,można tylko odsłuchać nie trzeba pobierać.Dotyczy czasu według zapisu MAK od 10:33:49(08:33:49) do10:33:53(08:33:53).

Tak odczytałam ten fragment(czasy według czasów na pliku - normalne tempo)

00:00 - Może podchodżcie?! - głos młodej kobiety(stewardessa?)

00:01 - Andrzej tam chodż! - głos męski z tła

00:01/02 - Zezwolenia nie mamy - głos męski

00:02/03 - Zróbcie przejście! - głos męski z tła

http://uploadfile.pl/pokaz/1103975---w7sr.html

http://uploadfile.pl/pokaz/1104208---xn3n.html

Ps.Jeśli uda mi się bardziej wyciągnąć dźwięk dołączę kolejne pliki.



kameleon
O mnie kameleon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka