kameleon kameleon
467
BLOG

Co to za sygnały dżwiękowe ? - 8:34:42 - zapis MAK - CVR - TU154m101

kameleon kameleon Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 51

W czasie według zapisu MAK o godz.8:34:42  po odszumieniu i wyciągnięciu dżwięku jest słyszalny dziwny sygnał,  wysokie tony- dłuższe i krótsze dżwięki.

Nie znalazłam ich w materiale przedstawionym przez TVN, ale w zapisie MAK-u są:)

Wzmocniłam je, aby było lepiej słychać.

Wypowiedziami, które się znajdują w tym fragmencie zajmiemy się póżniej, po wzmocnieniu sygnału zostały w tle.

Czy mogła to być jakaś informacja dżwiękowa(zakodowana) dla załogi?

Co może oznaczać? Ja nie wiem niestety.

Może ktoś z Was będzie wiedział?

Zamieszczam fragment z tym sygnałem(plik w wav, normalne tempo, zalecam użycie słuchawek przy odsłuchu):

http://uploadfile.pl/pokaz/1517741---9vnw.html

Jeśli była to jakaś informacja dla załogi Tupolewa, to czy można ją odczytać z tych dżwięków?

Wiem, że jest tu na S24 zacne grono ekspertów zajmujących się katastrofą smoleńską, może któryś rozkmini te sygnały?;)


Ps. Proszę Adminów o zamieszczenie notki w temacie "Katastrofa smoleńska".


kameleon
O mnie kameleon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka