Karlus Karlus
1465
BLOG

Katastrofa smolenska - bledy ze az "zeby bola" w pracy Kowaleczki nastepnego habilitowaneg

Karlus Karlus Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Juz 03.01.2014 roku omawialem bledy w pracy habilitowanego Kowaleczko "Rekonstrukcja ostatniej fazy lotu samolotu TU-154m_31.12.2013.pdf" ! Bylo tych bledow strasznie duzo. Bledy, ktore dyskredytuja nie tylko sama prace, ale i wiedze habilitowanego Kowaleczko w tej dziedzinie!

Zaczne od tego zstawienia:

image

https://lh3.googleusercontent.com/bX5cHsTwLzvNWVCQvJleHWkH09FUwyE7zjIVPnRDntHAQMRI3-mRm-w6B-8pvQNWO40j_ZI8V939Nhw1xg=w3600-h1920

na ktorym zaznaczylem i opisalem niektore bledy habilitowanego, nie wierzac temu, ze takie barchlo moglo wyjsc z jego, tego habilitowanego umyslu.

Ale to co znajduje sie na nastepnym schemacie habilitowanego, to juz wola o pomste Pana, a u znajacych sie w temacie czytelnikow wywoluje bole zebow (nawet tych trzecich jak u kaczejdupy).

To ten schemat z wykresem MAK i wykresami habilitowanego niedoksztalciucha Kowaleczko:

image

https://lh3.googleusercontent.com/_wYWjTbSG5QVLMgv0HXhYUVxEq_Qa5YVRSyJx7vuuRg3cMb02kQMA_1mScUvwD516e9r2fzi8paS_33T1Q=w1920-h2400

na ktorym zaznaczylem i wyszczegolnilem blad habilitowanego z wartosciami kata roll na podstawie roznicy wysokosci koncowek prawego i lewego skrzydla.

Dodam jeszcze jeden blad widoczny na tym wykresie habilitowanego.

Otoz w miejscu gdzie przecinaja sie wykresy brazowy (nos kadluba) z niebieskim (srodek masy) os podluzna samolotu znajdowala sie w poziomie 17m ponad poziomem zerowym pasa, koncowka prawego skrzydla okolo 16,22m powyzej osi podluznej, a koncowka lewego kikuta okolo 14m ponizej osi podluznej kadluba, a to mialo miejsce okolo 303m od pnia feralnej brzozy!

Jak przyjmiemy poziom koncowki prawego skrzydla za prawidlowy, to mozemy obliczyc kat obrotu jaki w tym momencie mialby samolot czyli roll=-90°-arccos(16,22/18,75)=-120°

image

Czyli juz za punktem o wspolrzednych "zamrozenia pamieci FMS2" wiemy rowniez ze sladow na trojpiennej topoli, ze kat ciecia kikutem lewego skrzydla wynosil okolo 115°

Jak wiemy to oderwana koncowka lewego skrzydla zostala w odleglosci 6m od koncowki, czyli 12,7m od osi podluznej samolotu i dlatego koncowka kikuta lewego skrzydla nie moze byc od poziomej podluznej osi kadluba nizej od tych 12,7m !

Ale u habilitowanego na wykresach bylo to jednak mozliwe !

Czy studenci, lub asystenci habilitowanego Olejnika popelniaja rowniez takie bledy jak on?

Czy @Wotur i @Andrzej Mat nauczyli sie od habilitowanego jak robi sie (chciane/zalozone z gory) bledy?

Nie ma sie czego dziwic, jak takie puste lepetyny jak kaczadupa i gwiazdor junolhu nie potrawia wykonac podstawowych dzialan matematycznych jak dodawanie odejmowanie mnozenie i dzielenie.

ale o tym potym!

Karlus
O mnie Karlus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka