Karlus Karlus
1157
BLOG

Katastrofa smolenska - угла атаки на указателях ПКП-1

Karlus Karlus Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

W tytule tej notki to nie jest pomylka ani moja i ani Rosjan opisujacych dzialania aviacyjnych przyrzadow!

Na tle zdjecia przyrzadu PU-46 umiescilem pare pare cytatow jak i jeden cytat z mojej poprzedniej notki wraz z miniaturka zdjec.

Oto ten schemat:

image

https://lh3.googleusercontent.com/oTL-DRk5He8tgbmw_rHIL5oHMAB5iKYIPTD9fsabGQ35odPWbwlKeVRGWvS8zSOBXIL5Xw76Hfk2WMZff9zbZ9DL3QAbaWa2uen6JZBijQ=w1920-h1050

Tak na marginesie, to od tej notki moje schematy sa zastrzezone prawami autorskimi! Pozwolenia na umieszenia moich schematow w notkach obcych blogerow moge udzielic jedynie na pisemna prosbe kazdego blogera.

Kazde dzidzi widzi na tym schemacie, ze jak sie pisze o kacie natarcia, to wcale on nie musi odpowiadac katowi natarcia samolotu w powietrzu. Tylko dwukrotnie wstrzasniety wybuchowo POkraczny kaczadupa ubzdural sobie, ze wie o czym ja pisalem.


PS. z wyjasnieniem, dlaczego inne tabliczki swieca jeszcze poczekam. Oczywiscie wyjasnienie tego swiecenia podanej przez nastepna POkrake i plagiatora cudzych opracowan i schematow jest niedostateczne, jak zreszta wszystkie jego wyjasnienia.

Tak to jest jak nudziarz ma siano w jego palicy!

Karlus
O mnie Karlus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka