W tej notce chialbym udowodnic ktora strona kabina pilotow uderzyla o grunt, oraz na podstawie uszkodzen i sladow na rozerwanych blachach i przyrzadach przyporzadkowac je do lewej i prawej strony deski pilotow.
Na poczatek przedstawiam zestawienie przyporzadkowania wyrwanej blachy z paroma przyrzadami sasiadujacymi z PNP-1 I pilota:
Widoczne jest ublocenie i zdzbla trawy, takie samo bloto i taka samo trawe zobaczymy w wyrwanym przyrzadzie PNP-1 na tym schemacie
na ktorym widoczne sa rowniez wyrwana galka i tylna obudowa PKP-1 z takim samym ubloceniem.
Te czesci leza przy silniku nr1 .
Teraz przedstawie schemat z wyrwana blacha i paroma czesciami nalezacymi do deski drugiego pilota czyli prawej strony:
Jak widzimy, to na blasze i we wnetrzu przyrzadow nie ma trawy, a tylko sa oblocenie.
Widzimy rowniez mniejsze uszkodzenia na tych sasiadujacych ze soba urzadzeniach PKP-1 i PNP1, reszta jest opisana na schematach.
Mamy zatem dowody na to, ze ten PKP-1 z galka w srodku to sztuczny horyzont drugiego pilota, czyli PKP-1 prawy,
a wyrwana galka nalezala do PKP-1 pierwszego pilota, czyli do lewego PKP-1
Lewa strona kokpitu ma zatem wieksze uszkodzenia, rowniez pelne trawy, dlatego najprawdopodobniej ta lewa czesc kokpitu zaryla w pozycji prawie dachowej o grunt w poludniowa bruzde jeszcze przed sciana drzew na wrakowisku.
Komentarze